2008年12月19日 星期五

時間表

轉眼間Sheryl已經兩個幾月大, 而我既產假已經放完, 返工當然有d唔放心, 但有時都覺得係一種relief.  Sheryl而家仍然食緊人奶, 大約係70%人奶, 30%奶粉 (唔知我可以堅持得幾耐), 而Sheryl都好叻女, 重得好好, 由第一次去健康院體重得10 percentile, 去到而家有成75 percentile, 都算佢無白費佢阿媽我咁辛苦餵人奶! 


Sheryl而家食奶份量大約6安, 日頭有時食得5安, 臨瞓果餐食到7安, 好彩Sheryl無nipple confusion, 咁我先可以一半埋身餵一半用奶樽餵.  基本上Sheryl已經可以話係戒左夜奶, 不過唔等於佢戒左"夜喊", 12am食完奶之後可以朝早7am先食, 不過夜晚係咁扭計唔瞓, 一般都扭到兩,三點, 更試過o係我第一日返工之前果晚扭天光到6am, 攪到我只係瞓左兩粒鐘就返工 (Sheryl真孝順!!!)  至於佢扭咩呢?  唔係肚餓唔係換片唔係肚痛, 而係扭食奶咀!  其實我唔太介意比佢食奶咀, 不過試過有一晚佢食奶咀, 甩左咀就喊, 我地又要起身幫佢執, 跟住又食, 又甩咀, 又喊, 又執, 以上程序重覆又重覆至5am佢先肯瞓!  從此之後, 我地就決定唔比佢食, 其實佢都只係食過幾次, 但係就好似上左癮咁, 到而家都仍然夜晚扭食奶咀, 不過已經有少少進步, 扭既時間短左, 真係唔知點解佢係要夜晚先扭, 日頭無咩點扭架, 可以自己係床仔fall asleep, 真係諗唔明!


為左令Sheryl嘅飲奶瞓覺時間盡快有規律, 我地就同佢set左時間表:


7am         Breastfeed


11am       奶樽餵尋日lunch泵嘅人奶, 唔夠就補奶粉約1安


3pm         奶樽餵奶粉


7:15pm     我放工返黎同佢沖涼


7:30pm     breastfeed


11pm        奶樽餵尋晚泵嘅人奶, 唔夠就補奶粉約2安 (呢餐唔埋身餵嘅原因係要肯定佢食得夠飽, 要比日頭食得更多, 先可以瞓天光)


至於我就每日泵兩次奶(lunch 1:30pm同臨瞓前約12am), 另外埋身餵兩次, 雖然比起Sheryl食嘅餐數少左一餐, 要有一餐食奶粉, 但係咁樣我會輕鬆d, 而且我每次只係泵到160ml(約5安)左右, 有時Sheryl會唔夠食, 都要補奶粉.  我自己就覺得無須要堅持全人奶, 由其係要返工, 太辛苦又大壓力!  其實我都諗住餵多一兩個月人奶就收工, 但係回奶又係一大問題, 又要辛苦幾日, 回奶回得唔好仲會發炎同發燒, 諗起都怕怕!!!!!


兩個月大的全家福:



兩個月大嘅Sheryl第一次過海去九龍呀!  同公公婆婆去Element食完飯, 影張靚靚聖誕相先:


3 則留言:

  1. 媽媽真係好偉大! sheryl都好孝順呀! 係你臨返工前一日不斷叮囑你, 佢怕你唔知醒返工呀!

    回覆刪除
  2. Sheryl 好得意呀! 佢真係算好好湊, 奶咀Lee家嘢, Marco都試過, same case, 夜晚同樣一甩左咀就喊, 日頭就無咩點扭計。終於我好恨心地俾佢喊咗三晚, 喊到佢攰自己訓 (當然有抱吓佢安撫佢), 佢扭要奶咀我又放佢落牀喊, finally第四晚就介咗, 之後再大少少, 我就買咗個公仔俾佢攬住訓, 不過佢而家臨訓前通常要抱吓同攬住bear bear 訓! 人哋話BB通常都要有嘢安撫佢, 1. 食手指 2. 奶咀 3. 攬公仔, 我梗係簡攬公仔啦!!!

    回覆刪除
  3. 一日5餐都ok? sheryl都算好孝順呀...hehe
    btw.....呢,實際上我未見過妳honey.....只係電視睇過妳地wedding 個節目......不過果然係有女萬事足,發福咗dd bor....
    妳唔化妝都咁靚......果然係靚媽咪.....仲要咁快keep得咁好.....我都要朝住o依個目標進發.....hahaha

    回覆刪除