2009年3月16日 星期一

恐怖的猛長期和厭奶期

3月頭的猛長期:


Sheryl過去一個月食奶都唔係食得好好, 由一日5餐變做一日4餐, 一直都好地地, 可以一覺瞓天光, 不過月頭開始有d唔妥, 臨瞓果餐食完支240ml (8 oz)人奶之後, 仲lam lam脷唔夠喉, 於是就開多50ml奶粉比佢, 食完就瞓左覺.  點知到半夜兩點幾, 竟然喊起上黎, 脷lam lam又要食!  唯有用20ml嘅奶粉開50ml比佢, 等d奶稀d, 結果......又食晒!!!!!!!!!  好恐怖, 食左340ml!  個胃仔邊放得落咁多奶呀??????  跟住又瞓左個幾鐘, 又再喊醒, 又搵嘢食!  唔係下?  仲食?  嚇得我唔敢開奶, 只係比左d水佢飲, 佢連水都唔放過, 狂啜!  就係咁, 攪左成晚, 仲要瞓我同CoCo爸中間先肯瞓! 


第二朝我當然超眼瞓, Sheryl都一樣, 朝早7點幾比我摷醒食完奶之後, 一直瞓到下午一點幾先起身.  我地決定加返多一餐比佢, 不過份量減半, 費事佢食滯. 


睇Sheryl 咁嘅表現, 一定係又到左猛長期(growth spurt), 加上佢又有好多weaning signs, 例如食夠正餐之後都仲搵嘢食, 本來一覺瞓天光變成半夜醒幾次, 又成日放嘢入口咬, 我地雖然好想等到5個半月先比佢食米糊, 但係睇情況, 都要提早開始比佢試下啦!


3月中的厭奶期:


明明前幾日都係猛長期, 而家又變成厭奶!  本身朝早返工之前果餐都可以埋身餵5分鐘, 而家Sheryl直情死都唔肯食, 窒入佢個口佢仲會咬我!!!!! 


唯有變成全泵啦, 但食奶樽都好唔得好多, 每次食100ml就唔食, 剩低個d要攪成半個鐘先可以食埋, 一餐只係食到180ml左右.  我地懷疑佢係吽牙仔, 成日咬個奶咀, 又成日流口水, 於是就試下比米糊佢食, 食左4日, 每日食10啖左右.  點知佢食左米糊之後就開始無屎屎, 其實人奶bb幾日無屎屎係好正常, 不過Sheryl變得好扭計, 成日好似唔係好舒服咁, 可能係未適應食米糊, 所以就停左唔食住observe下. 


停左兩日佢就爆左兩次勁屎, 仲要爆之前喊到死, 爆之後就成個舒服晒, 即刻收聲唔喊.  所以好可能係米糊唔係太消化到, 唯有delay多兩個星期先再試啦!


3月頭開始比Sheryl攪到頭都大埋, 真係得閒死唔得閒病, 仲要無覺好訓!!!!!  阿囡你幾時先過呢個恐怖既厭奶期呢????

3 則留言:

  1. 聽人講猛長期都唔知係咩....原來係咁...辛苦晒媽媽啦!!加油呀!!快d過啦!!

    回覆刪除
  2. 大量最新春夏日本童裝上架!!
    Angela*Baby 保證所有貨品100%由日本入口, 及通過日本品質測試, 品質及設計絕對得到保證! 讓各靚靚媽咪可安在家中舒服地挑選, 來自日本身在香港不易找到的日本最潮最新的嬰孩服裝!!
    打開↓這扇門, 請您欣賞 Angela*Baby 為您精心挑選的時尚日本童裝!!

    回覆刪除
  3. dik dik jai has the same case too. i thought he could sleep through the night, but suddenly he woke up in the middle of the night & wanted more milk. now the schedule is a bit messed up again... i didnt know this is 猛長期 tim... let me search search what it is sin...

    回覆刪除