2009年5月13日 星期三

母親節大餐

今年係我第一年以"母親"0既身份過母親節, 感覺有咩唔同?  除左訂位食飯果時要concern 埋有無位放bb車之外, 真係無咩特別唔同.  有心0既日日都係母親節啦!


星期六同左爺爺嫲嫲去赤柱行街影相, 星期日就同公公婆婆去食法國大餐.  不過出左門口先醒起唔記得帶相機, 唯有上openrice copy左少少食物相比大家睇啦!  原因係呢間0係Soho 0既法國餐廳d野好食又唔貴, 真係要介紹下!


Brasserie Le Fauchon


http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=8121



佢地主要menu係分3個course同4個course, 可以0係menu入面自己揀, 都係2百零蚊.  我地今次4個人就揀左兩個2人餐 ($688each), 貴過一人餐少少, 不過多好多野食!  我記性唔多好, 唔知有無記錯個2人餐0既內容:


任食法包


白酒煮硯


Parma ham with 蜜瓜 (原本係三文魚Caesar salad, 我地轉左)


蟹籽龍蝦湯


鵝肝 / 田螺


青檸sorbert


半隻龍蝦蕃茄天使麵 (原本係跟忌廉麵, 又比我轉左) / 澳洲霜降西冷 /  (仲有一樣唔記得左係咩, 好似係seafood)


心太軟伴雪糕 / cream brulee


coffee / tea


法包好好食:



白酒煮硯:



蟹籽龍蝦湯, 飲緊有粒粒蟹籽, 好得意:



主打之一 ~ 煎鵝肝:



焗田螺 (不過鵝肝好食d, 如果兩份都要鵝肝就要加$80):



Main course搵唔到相, 不過個龍蝦 angel hair好好味, lobster好新鮮!  個澳洲霜降西冷都好正, 肉質鬆軟, 唔係又硬又實果隻!!


最後就係好正0既心太軟加雪糕:



Sheryl當晚表現都叫ok, 比我食到sorbert先開始喊要人抱, 果然見係母親節, 特別孝順!  (我要求幾低, 咁都話佢乖!!!)


祝所有母親都母親節快樂, 有餐安樂茶飯食!  wakakakakaka!

2 則留言:

  1. Look good!! $688 for two...it's not expensive as french food!! I will go and try!

    回覆刪除
  2. 二人餐陳生會唔會唔夠飽??

    回覆刪除