2009年5月7日 星期四

扮女仔????

Sheryl不嬲都唔多似女仔, 出街10個9個都估佢係男仔, 剩返果1個都只係猶豫地問"係女仔黎架呵?!"   雖然佢阿媽我唔想佢成日做pink lady, 不過由於佢實在唔太lady, 我亦有意無意地偏向買女性化嘅衫比佢, 希望佢可以似返個女仔啦! 


行H&M比我發現呢頂勁lady嘅帽, 只係$39.9咋!!!!



Sheryl:  "阿媽話單靠頂帽扮女仔唔夠"力度', 要加多條勁lady嘅裙喎!"



Sheryl: "好啦, 見阿媽咁恨, 我擺返個沙龍pose比你影啦!"


Sheryl媽: ".......... okok.........不過.....有d似男仔扮女仔喎..............!"



影左咁多張相, 都係呢張最似女仔!  (因為基本上唔係好見到個樣!)


7 則留言:

  1. 我覺得佢好SWEET, 好女仔喎~~

    回覆刪除
  2. 俾人話似男仔o既女bb 都係靚d個d...hahahaha
    女生男相係好o架,大大會girly好多...

    回覆刪除
  3. i just join the YBK mami club...and see u r there 2...yeah!
    n for the playgroup .....coz before we plan to hv this...already fix group size.....
    but can arrange another one for us...with other "non bk friend" medical one.. (mo & ot)

    回覆刪除
  4. She is so pretty like her mother!!!

    回覆刪除
  5. She is so pretty like her mother!!!

    回覆刪除
  6. 女仔有時唔一定個樣要好girish. 男仔頭d咪仲型! 你睇樂基兒個樣都唔係好女仔..但我覺得咁樣仲有style!!
    你地都真係好識生..生個女一d都唔似Leo!! hahahah....對眼仲要好似媽咪咁大咁靚! :)

    回覆刪除
  7. 好呀~但師姐...要講咗先...haha 我係dtrc 只係跟gladys....唔洗做仔,也無出過仔placement.....所以我怕我貢獻唔大...kkekekeke
    我同年有個ot同學仔...叫candy...佢個b大我athene一日....預埋佢都好吖....仲有一個mo朋友仔...不過好似細d....就4個月....maybe唔係好fit

    回覆刪除