2009年5月23日 星期六

我的玩具

 


要數Sheryl最愛0既玩具, 一定係呢個Baby einstein Entertainer.  之前d朋同我講話好好玩, 我心諗千幾蚊玩幾個月only, 真係唔捨得買.  好彩前排toysrus開倉, 半價呀!   Sheryl真係好鍾意玩喎, 而家每日都玩20分鐘, 仲要一見我地拎出黎佢就會開心到手舞足蹈!



Sheryl:  "媽咪, 呢條恐龍同隔離果粒星星都好好味架!!!!!"



Sheryl媽:  ....................................



其他時間就有一大班"朋友仔", Sheryl呢期最鍾意係隻octopus!



其實Sheryl仲有一樣(兩樣)好鍾意玩0既玩具, 就係佢阿哥同家姐啦!


而家Sheryl食粥仔食到後段就會唔耐煩扭計, 咩玩具都無效0既時候, 就係時候出秘密武器啦!  登登登登........."慰安狗s"!!!!!!:



Sheryl見到CoCo就會唔喊, 如果比佢摸到CoCo, 仲會笑出聲添, (塊面果兩行眼淚仲未乾!) 所以食親粥仔都要有左右門神坐陣!  不過Milky就好慘, 試過比Sheryl扯d毛扯得好大力, 佢又唔敢掙扎, 淨係dup晒尾!!



Sheryl呢兩隻大玩具咁大功勞, 做埋"慰安狗", 佢地比Sheryl"虐待"完之後, 我都會獎佢地食餅餅, 為左食而無咩底線0既CoCo, 應該唔介意繼續"被虐待"!!! hehe!!!

4 則留言:

  1. sheryl真好, 家有兩隻私家"dr. pet", 你要好好珍惜呀!

    回覆刪除
  2. sheryl好多玩具喎...我都諗緊bb大d買唔買呢d可以坐係到玩嘅....sheryl好開心喎....不過好大舊...

    回覆刪除
  3. 佢地三個相處得好融洽呀!你睇Coco, 做慰安狗都咁開心!真係無底線。 我諗Sheryl大左坐上去,佢都無所謂! 

    回覆刪除
  4. 哈哈, 啱啱先發現我屋企張大結婚相無論係background, post, 笑容都係exactly the same (from 新天地??)

    回覆刪除