2009年5月18日 星期一

Sheryl御用品

其實Sheryl 喺08年10月出世之後, 由08年11月至09年6月, 每個月都至少有一個朋友生bb, 大家都係新手媽咪, 自然會傾好多bb嘅嘢, 由其係breastfeed同bb用品.  所以就同大家share下Sheryl嘅"御用"物品啦!


尿片:  正所謂"資源有限, 欲望無限", 尿片係其中一樣highly consumable嘅嘢, 要我百幾蚊買一包"屎片", 仲要巴巴閉咁要訂先有貨?  NO WAY!!!  尿片除左好用之外, 容易購買度都好重要!  newborn果時用huggies, 不過不失啦, 漏屎都發生過三四次, 不過試問newborn人奶b有邊個無試過"漏屎"呢?  而我都唔相信世界上有 100%唔漏屎嘅片!  不過huggies 比軟硬, 之後試用噓噓樂, 因為平, 點知可能厚同唔通風, pat pat 起紅點, 唔掂!  跟住用妮飄, 好軟, 無紅pat pat, 又唔太貴, 而家就一路用啦!


Face cream:  Sheryl未出世果時百幾蚊買左支mustela face cream, 結果而家喺屋企"封塵"!  事關Sheryl面上的奶癬, 用醫生介紹嘅emulsifying ointment (藥房$40左右一大樽)最work, 狂搽一兩日就K.O.


沖涼:  頭兩個月用mustela 百幾蚊一支唔洗過水果隻bathing gel, 真係好方便, 點知早前含致癌物質佢榜上有名, 比我成支投左籃, 轉左用醫生介紹嘅aqueous cream.  原本Sheryl條頸比奶"yip"得多, 好紅仲試過有血水, 用左aqueous cream沖涼之後, 好左好多, 皮膚仲無咁乾!  又係藥房有得賣, 三十零蚊一大樽, 可以沖涼又可以搽面, 正!


抹pat pat:  最初用過huggies / johnson,  pat pat又紅又損, 唔掂!  結果要用思詩樂乾棉浸濕同佢抹, 紅pat pat就無再出現啦!   出街就用combi, so far都ok!


抹手抹面:  一直都用思詩樂濕棉, 佢用無菌水, 姑娘介紹用, 抹手抹面之外, 仲用埋黎洗口, 人奶b唔飲水, 有時個口都有陣味, 每日都用濕棉抹下條利同牙肉, 乾淨d之外又可以自少desensitize佢比人攪個口, 第時學擦牙都易d!  不過用呢隻濕紙巾好唔環保, 而家Sheryl大d, 我有時用乾棉濕熟水同佢抹, 環保少少!


睡袋:  Grobag, 因為佢有instruction教幾多度就著幾多衫同埋用邊種厚度, 加上又安全唔會驚焗親, Sheryl 成日都9秒9踢晒d被走, 用睡袋睇你點踢!!!


奶樽:  ChuChu, 貪佢個奶咀design係唔啜唔會出奶, 唔會chok親佢!  其實我無試過其他, so far Sheryl用ChuChu so far都ok, 而且又唔洗換唔同大細嘅奶咀, 方便好多!


電奶泵(medela swing):  呢樣係我未生之前最hesitate買唔買嘅product!  因為又貴(成千幾蚊)又唔知用唔用到, 最後生完上左奶先買, 經過頭兩個月嘅適應期之後, 我真係無左佢唔得!  仲要買多個放喺office用!  手泵係平好多, 但係一日泵幾次, 真係手都軟埋!  我有個朋友話佢前前後後買左4,5個手泵, 因為泵到爛晒, 最終都要買電泵!  即係仲貴過一開始就買個電泵!!!


Puree food:  初時試食Healthy Time米糊, 食左Sheryl呵唔到屎屎, 仲好似谷得好辛苦, 成塊面都紅晒!  結果放棄米糊, 直接食10倍粥, 又ok喎, 無消化不良0既問題!  其實我地細個果時都無米糊架啦, 咪又係咁食粥仔!  所以我個人認為米糊唔係must, 我地問過醫生, 佢話米糊同粥仔其實分別唔大!


:  暫時食緊3餐人奶, 一餐奶粉, 一餐粥仔.  奶粉仲食緊森永, so far ok!  遲d打算減到只係早晚食人奶, 咁我就輕鬆好多啦!

6 則留言:

  1. 多謝分享呀!!皓皓試過用思詩樂濕棉抺口....攪到偏晒咀....之後就用熟水同沙布佢就啜d水....

    回覆刪除
  2. 想問下點用aqueous cream沖涼呢?

    回覆刪除
  3. hahaha 我都係AQ o既支持者呀~
    btw....healthytime 會constipation? omg....唔通係因為咁攪到athene 要塞肛先ok...
    但我食咗2-3日ja wor....hmmm....aiya..等我轉返哂做beanstalk 再try try先得
    思詩樂濕棉 可以洗口咁好?等我又入下貨先得....
    thx for ur sharing...so useful!

    回覆刪除
  4. oic, 但係我一個人同佢沖涼, 而家都仲係用緊qv倒落盤水到同佢沖咋. 阿仔沖親涼都喪郁, 如果要當soap咁搽, 都唔知搞唔搞得掂.

    回覆刪除
  5. 上個星期開始12點左右食個餐奶粉都可以瞓3個鐘...之後飲完媽媽奶都可以瞓番...到下午12點就醒同佢玩..傾偈....咁樣有得瞓我就好好多啦!!多謝關心..我會比心機架啦~~

    回覆刪除