2009年8月6日 星期四

OMG, 11個月大就要報名讀書???!!!

最近突然醒覺, 原來下個月(9月)就要幫Sheryl報名出年0既nursery!!!!  快成咁? 得果11個月大咋喎!!!!   係真架, 唔係講笑!  兩歲Nursery係要一歲報名0既, 而報名時間只有每年9月.


其實兩歲Nursery唔係必須, 可以唔讀, 等3歲直接入K1, 不過我平日要返工, 到左兩歲呢個trouble two時期, 留阿囡0係屋企對住工人/嫲嫲, 100% sure會寵壞!  到時激到自己嘔心瀝血就無謂!  都係早d比佢返學學下discipline好d!


初時諗住報nursery好簡單, 是但近屋企口碑又唔太差就ok! 但係上網睇過好多家長意見同心得, 原來由nursery開始, 已經影響到將來讀邊間幼稚園, 小學同中學!  越睇越煩, 加上中小學轉334制,無會考無A Level, 得張"香港中學文憑"=??????   唔buy 334 (做教育局0既白老鼠, 母語教學0既失敗係一個好例子), 就要international 或 IB, international我唔想, IB又要傾家蕩產, 點算?


我係田鴨式教育0既受害人, 細個從來無鍾意過返學, 我唔想阿囡步我後塵, 所以什麼根德園, 培正, 真光.....唔想揀! 


咁攪法, 真係唔知揀咩好, choice好少又要睇餸食飯($), 頭都大埋!


以下係暫時黎講最理想0既組合:


Nursery (Victoria /蘇浙) --> Kindergarten (Victoria / 聖公會 / 靈糧堂 / 蘇浙) --> Primary (St. Paul co-ed / 港大同學會 / Victoria / 蘇淅) --> Secondary (St. Paul co-ed / 港大同學會)


據說St. Paul co-ed同港大同學會都會攪IB stream, 唔知到時係咪可以到中學先揀334/IB呢?


諗得好理想, 以上每間都超額幾倍, 阿囡考唔考到都係一個大問題, 所以香港0既小朋友真係慘 (家長仲慘)!!!!!

8 則留言:

  1. St Paul co-ed D 人好串好招積, 懶勁!

    回覆刪除
  2. 一家快樂笑呵呵!2009年8月7日 凌晨2:00

    係呀!真係要未夠一歲就要報名留位讀NURSERY . 我昨天也收到學校通告,問想唔想留位,想就表示意願啦!就係咁,我地幫仔仔留左位讀NURSERY啦!

    回覆刪除
  3. 你本身邊間小學同中學架?家長0係個度畢業應該會有分.
    St Paul Co-ed真係咁好咩? 

    回覆刪除
  4. 我由k1到e+升s.2刀係聖心架!
    好開心架wor!
    我好中意wor,特別升左上中學!
    愈泥愈愛校xdd
    白老鼠?係我到未到Sheryl啦!
    我又無諗過,事關一定會有人做白老鼠架啦!
    第2,我呀媽刀一早諗晒(聖心一條龍,口碑又好),又plan好,點知咪又係殺出一個334?去到sheryl個批刀5知轉左未?!

    回覆刪除
  5. 5洗咁擔心wor!
    聖心好架!
    特別佢升primary個陣,5洗in,只要你&女願意讀原校,比錢留位,掂哂!(我係咁,5知e+係咪)
    睇你啦,
    不過聖心係個good choice!

    回覆刪除
  6. St Paul Co-ed梗係好. 如果我有小朋友,一定會比佢去讀, 起碼language真係好好多. 掂架!
    我當年報讀,都係因為唔想讀女校, 我覺得讀男女校個人會正常d, 咁我地個年代唔興咩國際學校, 港島區出名的男女校,真係得St Paul Co-ed. 但都咁多年前, 宜家係點, 真係比唔到意見啦.

    回覆刪除
  7. 咁快?! c啦~ 我仲未開始睇添~ 而且到時又唔知係咪住呢度, 我諗多數都會搬, 但又未知搬去邊. 哎呀~ 煩爆!!!!

    回覆刪除
  8. 唉,諗起都煩呀,我個囡宜家先得3個月,都唔知要煩到幾時

    回覆刪除