2009年8月30日 星期日

Gymboree again - "Music" trial class

由於我幾鍾意Gymboree個場, 所以今個星期就試佢地另一個堂 - Music


Gross motor大動作Sheryl唔多like, 不過music佢就好like, 睇下個堂有d咩玩先:


一開始, 三九唔識七, 坐埋玩個big drum, Sheryl當然係一副錯愕樣對住老師:



跟住圍圈玩vocal play, 老師拎隻雞出黎唱歌仔, Sheryl開始有d興趣:



開始有笑容啦!!!



聽聽下歌仲clap起上黎:



下個遊戲係玩shake shake toys, Sheryl: "呢樣我識呀, 喺屋企都成日玩架!"



老師一路唱歌一路玩shake shake, 開始enjoy啦:



由於我果日扭親條腰, 呢個遊戲當然係要daddy出馬!



跟住玩peek-a-boo, Sheryl又識呀, 仲好鍾意玩添!  佢今次竟然好大膽, 走去同老師玩peek-a-boo, 老師叫find the teacher果時, 佢夠膽去拎開老師條絲巾!!!



玩dance dance, 仲出動埋Sheryl好鍾意嘅Gymbo公仔, Sheryl開始high.........



嘩, high到伸晒利!



阿囡, 你好似唔記得自己仲未識行咁喎!



大Sheryl兩個月嘅姐姐埋黎approach佢, 佢竟然唔驚, 仲笑笑口對住人, 兩個好似一見如故咁!



老師唱歌, 阿媽玩"bu git"



情緒又一度高漲!



老師同佢shake hand都唔驚呀!




真係出乎意料之外, 阿囡今次勁開心, 最尾仲開心到夠膽自己周圍爬, 同上次上Gymcore果時判若兩b, 連老師都讚佢好醒唔驚strangers.  佢仲成為全組最投入最enjoy果個!  我都係第一次見阿囡喺咁多陌生人面前咁"放", 睇黎呢個形式嘅playgroup最啱佢囉!



不過最後我都無join到course, 因為諗住等佢上完8堂kindermusik之後, 先轉場過黎Gymboree上music playgroup.  個人覺得呢度好過kindermusik, 因為全場有地墊, bb可以周圍爬 (kindermusik係無地墊嘅), 同埋呢度老師玩得投入d, 有heart d, 試堂當日連d家長都玩得好開心! 


所以playgroup一定要先試堂, 因為個個bb性格唔同, 適合唔同形式嘅playgroup, 說到底我想佢返playgroup都係想佢開心下玩下, 見多d人, 所以最緊要係開心! 


(坊間好多playgroup未夠一歲就學英文數學, bb學唔學到我唔知, 但係佢地黎緊十幾廿年有排學啦, 而家係咪應該做返一個bb, 享受下從遊戲中學習嘅樂趣呢? )

沒有留言:

張貼留言