2009年8月10日 星期一

Potty training...or not?

而家我地返晒工, CMS就由嫲嫲同工人姐姐照顧.  其實除左最早果餐奶之外, 其他時間都係由嫲嫲照顧Sheryl.  天下間所有嫲嫲都有一個共通點, 就係 - 唔可以"叉能廚"佢地奏b既方法!  對於呢個issue, 我已經睇得好開, 開始果時都有忍唔住出下聲, 而家Sheryl大d, 食固體食物順利左, 可以忍到都唔出聲, 話晒嫲嫲奏點都安全過靠晒工人! 


嫲嫲繼早前大力反對我用食物研磨器磨爛d粥仔(當時Sheryl只得6個月, 剛開始試食粥仔), 話我攪"wang"晒d粥之後 , 最近又再獻新猷, 就係......"筋"Sheryl呵屎屎!  Sheryl而家每日都要除左條片比嫲嫲"逗"住開大, 而成功率都有90%, 阿囡而家反而唔係好鐘意呵屎屎0係條片度.


其實"筋"bb呵屎屎呢家野好多老一輩都會做, 仲要bb幾個月大已經做.  據可靠消息指, 我細個都係比我嫲嫲"筋"呵屎屎0既, 問題應該不大??!!


但係之前都讀過下兒童心理學, 阿心理學大師佛洛伊德話太早train呵屎屎會影響將來心理發展, (http://en.wikipedia.org:80/wiki/Anal_stage) 醫生姑娘好多都叫唔好咁早potty training, 咁究竟有無問題呢????


經過一番研究之後, 加上請教埋心理學畢業0既Sheryl姨姨之後, 覺得只要逗佢呵屎屎0既時候佢無bad experience (e.g. 喊, 扭計, 好耐先有得呵 etc.), 其實早d比佢習慣唔好淨係肯呵0係片度都未嘗唔係一件好事!  所以而家Sheryl每日同樣時間都會比嫲嫲逗佢呵屎屎, 而佢次次都會2分鐘左右就呵完, 無喊無唔happy, 咁就由得佢繼續接受嫲嫲既 "potty training"啦!


雖然Sheryl未正式坐落個potty度, 不過為左令佢可以associate到呵屎屎同個potty, 我就買左呢個3合1potty比佢, 細個可以做potty, 大d可以將個廁板放上大人廁所度用, 個base就變成腳踏!



 

2 則留言:

  1. 細b宜家都比婆婆"筋"佢痾架,不過唔係次次成功

    回覆刪除
  2. we wanna get bb a potty,.. would u recommend the brand u got>?

    回覆刪除