2009年8月24日 星期一

Trial class @ Gymboree

10個月大既Sheryl, 開始識扭計, 扭抱扭人同佢玩, 對陌生環境同陌生人仍然好鬼驚 (雖然我知係正常), 加上平時嫲嫲爺爺揍, 好地地自己係playpan玩都要抱下佢, 攪到一放返低就喊!  事情再係咁落去, 唔好話幼稚園, 連幼兒園都無人收啦!  所以就決定帶佢去上下playgroup trial class, 睇睇佢反應如何!


揀左去 Gymboree, 係因為我認同佢地個concept, 佢地係主打gross motor同multi-sensory, 而唔係language! 


地方都好大, 幾乾淨!



頭10分鐘free play, 相對其他playgroup, free play時間算少.  Free play係比bb warm up 同 explore下個environment, Sheryl對於呢個陌生環境, 明顯驚到震, 木無表情!



老師話爬上去喎, 不過我死都唔爬架啦!!!



仲要我"捐"呢條咁恐怖0既隧道, NO WAY!!!!



驚得咁緊要, 老師就叫左個同學仔同Sheryl一齊玩 roll the boat, 個心先定d!



跟住要坐呢碌野, 對面個男仔驚到喊, Sheryl都呆晒!



到練sitting balance 啦, 老師就住Sheryl, 係咁以細細力搖only!



呢個遊戲Sheryl最enjoy, 就係bubble time啦!



Parachute time!



平日0係阿爺阿嫲0既"保護"下, 少見世面0既Sheryl上playgroup全程發呆, 隔離果兩個男仔玩得不知幾happy, 仲自己周圍爬, 玩balance game仲笑到出聲添!   點知上完堂出去reception area, Sheryl見到頭先上堂果d玩具, 唔知點解開心到不得了, 手舞足蹈笑到卡卡聲, 見到呢隻上堂時老師用黎同佢玩0既puppet "Gymbo", 仲開心到唔捨得放手 (但係上堂果時見到Gymbo佢明明呆左架喎!)  見佢咁鐘意, 阿媽就買左比佢啦! 



結論係, 個playgroup其實幾好, 好organise, d activities都幾好玩, 不過個group係for 10-16個月, Sheryl剛剛先10個月, 好多activities對佢黎講都太challenging, 加上又第一次, 驚都合理0既!  所以上完trial class我就無join 到package, 等Sheryl 大d先啦!不過我join左佢地membership ($300), 平時可以免費帶Sheryl去玩佢地個playgym!


其實Sheryl已經join左8-sessions既Kindermusik, 加上佢9月又會開始返Tutortime既regular playgroup, 所以已經爆quota啦! 

4 則留言:

  1. 多謝分享!!可能女仔怕羞d啫....我都要帶皓皓見多d人先~~

    回覆刪除
  2. 好似幾好玩咁喎~ 等我同老公商量下先~

    回覆刪除
  3. Gymboree playgroup looks fun! how much per class?

    回覆刪除
  4. thank you for your info!!
    trial class is only half price?!

    回覆刪除