2009年9月22日 星期二

The biggest headache I ever had

9月份好多Nursery都開始報名.  雖然話幼兒園可讀可唔讀, 但係如果選擇讀, 又要考慮埋同幼稚園會唔會有connection, 而幼稚園0既選擇更加直接影響入邊間小學.


如果我中左六合彩, 就唔洗諗, 比Sheryl 讀international school / IB.  但係好可惜, mark six連發夢都未中過!


希望比Sheryl讀 international kindergarten, language個底打好d, 跟住就入直資小學. 


不過international kindergarten學費一樣好"金", 加上返唔到轉頭讀mainstream小學, 所以要諗清楚!  其實我真係唔係好想比佢讀mainstream, 只concern acaedamic, 讀書=辛苦, 所有野都係一樣, 如果唔motivate, 就唔會做得好, 逼住做都唔會做得開心! 


直資小學全港得20間, 好0既可能得十零間, 真係爭崩頭!  (香港區仲得4間only, 有一間仲係男校添!)  但係好多直資都玩「世襲制」, 要入真係難上加難!


蘋果日報                                                    2009-09-09


【本報訊】全港多間直資小學近日展開下學年的小一自行收生程序,近 2,000名學生及家長昨日到名校聖保羅男女中學附屬小學,參加入學簡介會。對於直資的拔萃男書院附屬小學已宣佈減少「世襲制」學額,聖保羅校方指,他們採「彈性世襲」,若非學校關聯生的表現好,會取錄四成甚至五成非學校關聯生。


聖保羅男女中學附屬小學昨日下午舉行簡介會,該校學費每年高達六萬元,去年近 2,000人爭奪 150個小一學額;但這些數字卻沒有嚇怕一班望子成龍的家長。校長李端儀估計,今年報讀人數與去年相若。她提醒家長毋須刻意準備厚重個人履歷或讓子女死背答案,「 Portfolio成三吋厚我唔會點睇;就算係鋼琴證書,你帶啲三級四級嚟可以,但係一、二級嗰啲就唔係咁需要。」對於拔萃男書院附屬小學日前宣佈減少「世襲制」、篩選學童進入次輪面試時不會考慮他們與學校的關聯,李端儀指,他們將維持採用彈性收生辦法,「我哋有唔多於七成學生係同學校有關聯嘅,相對亦會取錄唔少於三成嘅非學校關聯學生。呢個唔係固定比例。」如果今年非學校關聯生表現好,會取錄四成甚至五成非學校關聯生,一切以學生表現先行,做法比較有靈活性。


家長卻對此做法有保留,家長盧太指,取消「世襲制」會比較公平,「父母唔係呢度舊生,機會會細咗,取消一定會公平啲。」她又表示,不會刻意為女兒進行面試特訓,因為現時才作準備已經太遲。該校報名將於本周五截止,校方將於 9月至 10月舉行兩輪面試,首輪將篩走九成不合資格學生,餘下 200人將進入次輪面試,屆時家長亦須接受校長的評核。入學結果將於 11月公佈。


(來源﹕http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20090909&sec_id=4104&subsec_id=11867&art_id=13189476 )


原來幼稚園0既選擇係直接影響小學同中學: http://happypama.mingpao.com/cfm/study3.cfm?File=20081008/prepb/368sh04a2.txt


一條龍都有好有唔好, 由細到大都係果班人, social skills相對弱d : http://happypama.mingpao.com/cfm/study3.cfm?File=20081008/prepb/368sh04a4.txt


真係睇到我頭都大埋, 心儀果幾間直資報名人數都超額10倍, 萬一Sheryl考唔到又點呢?  玩幸運輪睇下派去邊????? 


OMG, please let me get the mark six prize asap!!!!!!

7 則留言:

  1. 嘩....睇到都頭痛呀!!唉....到皓皓個時都唔知點算....自己咩都唔識~新界重難攪

    回覆刪除
  2. 如果你想個女讀IB課程, 香港區最好就係Victoria, 課程唔會特別淺, 又有得幼小中直升, 唔洗煩! 我都想阿仔讀Victoria, 不過小學中學都係香港區, 太遠啦!! 蘇浙中學就痳痳地, 到時等派位, 會仲慌過而家; St. Paul Co-ed 係全港最講relationship 嘅學校, 無network、唔係皇親國戚、唔係old boy/old girl、小朋友唔係超叻超outstanding, 要入機會係極微! 咁所以我自己覺得要搵間穩陣嘅學校, 唔需要take risk去考小一&等派位(因為派位係according to home district), 到時覺得佢讀書超優異, 先再同佢考名校; 如果唔係幼稚園頭兩年就要谷行佢, 我公司啲professional, 有仔女嘅, 一心要考名校, 個個都係K.3前, 琴棋書畫樣樣學齊, 仲要頻頻考cert., 考小一份profile仲長過自己份resume, 閒閒地8-10頁紙....

    真光、聖心都好好, 可以考慮, 不過就係傳統學校, 傳統學校我都接受, 我覺得小朋友係適當嘅壓力下成長會好啲。

    唔洗驚最緊要諗定方向, 你仲有時間, 我就迫切啦!!! 有時間食lunch再傾...

    回覆刪除
  3. 一個已經咁頭痛, 如果生兩個都唔知點算 又要顧佢品行, 又要顧佢學業, 連學校都要爭, 都唔知咩世界?! 我都唔想讀民生, 但絕對唔可以要佢無把握去博, international school discipline 又唔夠, active 嘅Marco更加唔可以讀, 況且唔想送佢去外國讀書, 都唔知點好? 煩死!!!!!!!

    回覆刪除
  4. 睇到都"登"你慘呀, 唔好煩喇, 讀民記啦

    回覆刪除
  5. 如果我有小朋友都會選International school then 直資..因為我係聖保羅人(so proud it's still that famous now)!明白到學校對小朋友發展的影響.我好驚我會生個蠢的,入唔番St Paul Co-ed, 我會激死..所以都係唔博啦! 

    回覆刪除
  6. 嗯...我路過架...
    不過...我有同你一樣O既難題...煩緊應該比小朋友讀咩學校....真係頭痛...

    回覆刪除