2009年9月21日 星期一

沖繩之旅 - Day 1

13 Sept 2009


一早起身準備, 由於時間關係, 唯有0係的士上面先食奶, 10:10am機, 8:30am去到機場, Hong Kong Express 0係 terminal 2, 真係好鬼冷清.  由於班機唔full, 佢地好好人, 幫我地劃左第一行同埋window and aisle seat, 咁中間個位就無人坐啦!  所以我地一家三口一人一個位, haha!



Check in 完就去食早餐, 之後就坐車去boarding啦!  好耐無試過行樓梯上機啦!



之前上網睇其他mammy講, 起飛最好比奶bb飲, 咁佢就唔會因為耳仔痛喊啦, 我地仲好驚Sheryl會喊到拆天, 點知佢食住奶就訓左.  機上另一個bb (大Sheryl幾個月), 又係起飛就食奶, 佢都無喊過呀!



Sheryl訓左一個鐘左右就起身, 好彩我地有3個位, 無時停0既Sheryl係咁撩人玩, 包括空姐同隔離位d姐姐哥哥, 佢真係超級attention seeking架!!!



2個半鐘機都好快過, 因為沖繩international terminal好細, 好快就過完immigration同拎完行李.  最唔好係要行過去domestic terminal果邊先有shuttle bus去租車公司, 唔知係我唔識行定真係無室內通道, 我地要推住bb同行李行室外去domestic terminal, 晒死!!!!



去到租車公司, Sheryl又不甘寂寞撩姐姐玩!



呢張car seat好似幾舒服喎!



出發前先去便利店補給下先!



由於去名護Marriott Resort & Spa 要經北谷町同美國村, 所以就去左北谷町Jusco食個late lunch先.  Sheryl一上車又訓!



食完lunch就去北谷町Hysteric Mini放血!  不過我只係買左一件衫比阿囡, 一個袋比自己同埋一個放0係車入面0既雜物袋!  因為無減價, T-shirt要成5,6百蚊一件, Sheryl著一陣就唔啱啦, 所以唔捨得買!!!



Shopping完, 係時候出發去酒店啦!  Sheryl又大覺訓! 



行左大約45分鐘就去到Okinawa Marriott Resort & Spa. 



間房好大呀, 兩張床都係雙人床, 放埋一齊之後真係King King King size bed, Sheryl點玩都無問題!



雖然我地request左bb床, 不過都無比Sheryl訓, Sheryl end up成程都係訓我地中間!



由於驚Sheryl水土不服, 所以我地帶左3 litres 水去, 用黎開奶同焗粥仔, 再mix D 旅行錫紙粥仔比佢食, 但係第一晚去到酒店已經7點幾, 焗唔切粥仔, 唯有order 一碗白粥 (300 yen), 博一博希望Sheryl食到啦!  好彩mix埋鍚紙裝粥仔之後佢都肯食, 不過就無平時食咁多!  唔緊要啦, 臨訓食返多d奶奶補返數!



我地有備而來, 連Sheryl平時聽住黎訓覺0既Mozart都save埋係個電話度, daddy抱住佢聽住音樂, 好快就訓著左啦!  佢訓左之後, 我就要去洗奶樽, 我帶左個lock n lock 盒同Milton消毒藥片, 洗完之後浸15分鐘就ok.  不過浸完Milton之後有陣泳池消毒水味, 雖然佢話唔洗rinse, 不過我都用滾水rinse下先用!


本來帶左奶袋去, 諗住洗少d奶樽, 點知Sheryl "yim尖" 到見到係奶袋唔係奶樽唔肯飲!!!!  所以end up都係要晚晚洗奶樽!!!!!


 


 


 


 


 

1 則留言: