2009年9月11日 星期五

沖繩之旅 - 準備篇

仲有兩日, 就到我地同Sheryl第一次去旅行0既大日子啦!  今次會同埋公公婆婆去, 希望Sheryl生生性性, 最緊要唔好病!


上年年頭知道有左, 就即刻用Asia Miles book左5月去大阪, 諗住bb出世前去多次旅行, 點知舊年5月我嘔到9彩, end up去唔成! 


帶11個月大0既bb去旅行, 真係要有好周詳0既計劃, 由選地方到安排行程, 都要諗得清清楚楚.  我地最後選擇沖繩, 有以下原因:


1.  日本點都乾淨d


2.  兩個幾鐘flight only, 有direct flight


3.  沖繩有美軍基地, 又係旅遊區, d人英文好d, 溝通容易d


4.  主要玩resort, 大不了hea係酒店, 都不覺可惜


5.  唔洗跟團, 其實我已經十幾年無跟過團去旅行, 帶bb去旅行跟團死梗, 辛苦過返工!


6.  可以自己租車, 又有衛星導航, 入個目的地電話號碼就教晒你點行, 基本上連路牌都唔洗睇, 個system到要轉彎就鬼殺咁嘈叫到你轉為止, 行錯左又會自動搵過一條路比你, 真係好正!  CoCo爸自認係expert, 因為之前幾次去日本都係租車, 連東京去伊豆都ok, 沖繩得一條大highway, 應該no problem!


7.  唔係shopping天堂但又有d野shop, 啱晒我, haha!


睇左好多書同網上其他mammy既comment and suggestions, 我地決定帶3支大水比阿囡, 買左即棄奶袋替代奶樽(雖然都仲要steam奶咀同奶pump, 酒店話有steamer, 不過得一個, 唔可以借比我地, 只可以幫我地steam, 咁就梗係信佢唔過啦, 自己用消毒藥片都ok), 仲有錫紙包裝粥仔, 再0係食早餐果時拎d白飯 (日本早餐一定有白飯and白粥), 用真空杯焗d白粥溝埋一齊食.


推介睇吳日言新出果本沖繩旅遊書, 好多啱用既information.  我地暫定必到0既地方如下:


1.  國際通附近百貨公司 (三越, sanrio, toysrus, babiesrus, 牧志市場食平靚正sashimi etc.)


2.   北谷美國村附近アップル (有hysteric mini同其他bb衫), 仲有隔離間Jusco


3.  Okinawa Outlet Mall Ashibinaa - 機場隔離, 有Vivien Westwood, Marc by Marc Jacob, Adidas, Dog Dept, Miki House etc.


4.  Okinawa Churaumi Aquarium - 即係海洋公園


5   一至兩樣水上/下活動


6.  其他時間都係游下水, 食下野, 行下街


btw, 今日去銀行換yen, 個rate係0.085!!!!!  真係嚇到手都震埋, 睇黎出血都要就住先得啦!!!!


 


 

4 則留言:

  1. Good good!! 等你去完就可以俾info我啦! 用 即棄奶袋我suggest喺屋企試用一次先, 有咩唔妥都仲有彎轉, 我第一次出門, 用Avent即棄奶杯, 點知係唔shake得, 攪到好痳煩.....
    Have a good trip!!!

    回覆刪除
  2. maybe u can buy some sashimi there to make congee for sheryl. just milk + rice is a bit plain wor...

    回覆刪除
  3. 旅途愉快呀.....

    回覆刪除
  4. 睇到都興奮啦!!我鍾意黑超b呀!!!玩得開心d... (呢個係我下個目標..heee)

    回覆刪除