2009年11月19日 星期四

Nursery interview - part 1: in完都唔知.....

上星期六, Sheryl第一次interview nursery, 之前真係無準備, 畢竟只係13個月大0既BB, 想點???? 


今次in北角衛理堂, 本來係21號先in, 因為咁啱同另一間撞左期, 所以就打去改左14號, 不過老師話14號果日in果d全部係K1大仔, 驚Sheryl會驚喎!  由於衛理堂唔係我地最鍾意果間, 因為母語教學, 所以無所謂, 諗住當"見識"下點樣interview囉!


當日去到, 已經好多人, 埋去登記報到, 見到張name list淨係10月份出世0既都有成兩版紙, 有成40-50人 (10月only, 仲有其他11個月, 咪有成6,7百人???)


由於學年0既計法係由1月到12月, 即係同年1月出世同12出世都係同一年, 一齊in, 開學時間係8月, 如果到8月未夠兩歲好多學校都唔收, 收都要on waiting list.  即係細囝(9至12月出世果d)好唔著數!  咁有d人又會話, 比佢讀遲一年做大仔囉!  Sorry, 而家d學校連大仔都唔收 (細又唔收大又唔收, 死未?)  加上等多一年佢又夠歲數入K1, 即係唔洗讀nursery? 


Anyway, 有得in就照in左先, 報到完即時就有老師行埋黎, 帶我地去課室, 出乎意料之外, Sheryl竟然肯拖住老師同daddy一齊行去課室!  由於Sheryl應該係當日最細果個 (因為當日係in K1), 途中d老師個個見到佢都讚佢得意, 仲讚佢得13個月就行得咁好好叻叻.  我開心之餘, 心諗一陣埋枱玩玩具就死梗, 阿囡一定無反應.......


去到課室, 入面有兩張大長枱, 放滿玩具, 有其他小朋友係另一邊玩緊, 老師拎左d玩具比Sheryl玩, Sheryl果然開始發呆, 眼定定望住老師, 其實老師都無同佢講野, 佢都驚到咩都唔玩, 我地就比d玩具佢, 佢都係拎住搖下bang下, 叫佢比玩具daddy又唔比, 攪左幾分鐘, 老師就叫我同Sheryl上天台玩, daddy就落樓下聽簡介會.  當時, 我地仲以為剛才係warm up, 因為一d問題都無問我地, 老師只係比d玩具Sheryl自己玩, 無特別考佢d咩!  我同sheryl上到天台playground, 好多小朋友玩緊, 老師話玩完聽完簡介會就走得!  Oh no!  原來in左架啦????


當日氣溫得十幾度, 天台風涼水冷, Sheryl唔肯玩, 連落地行都唔肯, 死要我抱!  結果連簡介會都未聽完就call daddy走人!


試問咁0既表現, 又點會收呢?  但係一個13個月大0既bb, 咁0既表現又係好合理喎!  結論係, 如果大家想生仔, 唔該夾一夾時間1月至6月出世!  So ridiculous!!!!!


 

沒有留言:

張貼留言