2009年11月3日 星期二

高壓氧治療

CoCo "病發"到而家, 已經兩個幾星期.  呢兩個幾星期真係好難過好擔心, 好多謝各方好友支持鼓勵, 由於太忙, 唔可以逐一回覆你地0既reply, 希望大家唔好介意, 你地每一個0既支持同安慰, 對我地同Coco都好重要, thanks a lot!!!!


另外要好多謝Dr. Andrew (kuby爸) 同Stella 0既關心, 多謝Andrew好快咁幫我地search左一d 關於FCE 0既 journal, 數據上好似都幾樂觀, 有88%0既狗可以行得番!  對我地黎講, 好似打左支強心針一樣! 

 

呢兩個星期不斷上網搵有關FCE 0既資料, 發現外國都有唔少病例, 不過外國support好好多, d vet對FCE認識多好多, discussion forum上發現好多狗都行得返, 雖然須時有長有短.  有好多一個月左右已經可以企起身.  (不過我諗CoCo唔得啦, 而家兩個幾星期對後腳都唔太有voluntary movement......)

 

有時我會諗, 如果vet 0係事發後6個鐘內同佢打steroid, Coco條spinal cord 0既傷害可能就無咁大啦.  不過佢地無打, 半夜1:30入院, 到第二朝成11點先照MRI, 期間只有等!   不過香港好0既vet真係唔多, 真正有料0既就更少, 加上已經發生左返唔到轉頭, 怨都無用, 唯有諗下有咩方法可以補救!

 

上網見到"高壓氧治療", 香港得一個vet有做, 問過價錢都唔算貴, 只要無害我都要比CoCo試下.  

 

高壓氧艙, 好似個焗爐咁, 入面好細, 阿囝想轉身都有難度!


一個療程5日每日兩次1.5小時, 中間出黎休息4小時, 即係阿果最少要係clinic留7個鐘!  一向唔係好吠0既CoCo吠到拆天!  連零食都唔食, 陰公!  不過無計啦, 都係為佢好!


療程做左3日(唔知關唔關事), 阿囝企得好左好多, 之前扶佢企佢只企到半分鐘, 而家企到幾分鐘!  而且feel到佢大脾肌肉有收縮用力, 不過小腿以下都係未有control, 所以自己企唔到起身, 要人幫, 行就仲未得!



可以碟橙先係"靈丹妙藥", 阿囝望住碟橙, 自己企左幾分鐘都唔覺!



 

4 則留言:

  1. 希望呢個治療可以幫到Coco。祝福Coco早日康復 加油、努力!!!

    回覆刪除
  2. coco! 努力呀! 下星期應該可以自己企起身架喇!

    回覆刪除
  3. Coco, add oil! Labrador is a very strong breed! Sure u can recover!

    回覆刪除
  4. 睇到你係blog俾我嘅留言, Thank you
    錦繡好遠喎, 好彩無搬到, 如果唔係Sheryl出咗世, 你實為咗佢讀書又要搬番出嚟, 到時仲痳煩。哎,而家世界難撈, 每個月唔食都要供樓, 好吃力,仲有個細嘅, 更加唔想影響佢生活質素,雖則話馬死落地行, 人總係唔想走番轉頭! 最慘我份糧係完全backup唔到屋企,過年阿威做廠嘅仲難捱! 真係希望經濟快啲好啲! 希望你屋企所有事都可以盡快settle啦! Good luck to both of us!!!

    回覆刪除