2009年11月9日 星期一

Coco post FCE 3 weeks - 開始行啦! 但係中左牛蜱......

5日高壓氧療程完成, 有好消息同壞消息, 好消息係CoCo後腳明顯有movement, 唔單止可以自己企起身, 仲可以"行", 雖然力度, 耐力, 控制等同真係行得返仲差好遠, 不過由見住佢最初兩個幾星期後腳一d反應都無, 到而家勉強行到, 仲可以用後腳抓頸, 真係好似miracles一樣! 



CoCo自FCE出院之後, 接受治療如下:


太平道呂醫生:  放尿藥, 擴張血管藥, 一星期一次針灸 


何醫生:  4隻vitamins同補神經線藥, 甲狀腺素


CAU clinic:  5日高壓氧治療


如果做手術, 呂醫生可能真係好pro, 不過一但無手術做, 佢就好似束手無策, 對FCE認識好似仲少過我, 次次淨係話無deep pain sensation就行唔返, 仲叫我買架輪椅比阿囝 (咁early stage, 比架wheelchair佢咪即係叫佢唔洗用對後腳?  如果佢發現唔用後腳都可以行動自如, 我諗唔洗一個月就muscle wasting啦!  香港d vet係咪真係完全無rehab concept?)  如果阿囝end up真係無進步, 我唔介意比架wheelchair佢, 只要佢開心唔痛就ok, 但係外國好多資料都話FCE行得返機會好大, 有咩理由post injury一個星期就叫我買wheelchair?  仲有, 我地去睇何醫生, 人地好有心機諗下有咩方法幫Coco, (諗左成粒鐘, 出面仲有成村人得緊睇佢) 所以有成4-5種藥, 唔會放過任何一個可能性!  但係呂醫生就好似有d是但同放棄咁, 淨係開一種藥, T4 test又唔做, 當初無打steriod我都未同佢計!!!!!!  另外, 我地打親去問野, 覆親都係呂醫生個assistant, 想同醫生對話? No way!  但係打比何醫生, 佢次次都係收左工之後親自覆我, (人地何醫生夠忙啦, 佢都一定親自覆架!)我地問佢牛蜱d野, 佢答完之後仲主動問我CoCo企成點, 去唔去到大小便, 叫我多d同佢做weight bearing etc.   講真, 唔係個個都覺得何醫生好, 有人覺得佢用藥重, 但係作為一個醫生, 有無醫德同埋有無heart係好重要, 無heart既醫術幾高都無用! 


由於同時間做左幾樣treatment, 唔可以confirm係邊樣treatment既效果, 不過做高壓氧前後分別好大, 所以應該都係HBOT既功效!


壞消息係CoCo去做高壓氧最尾果兩日, 帶左廿隻牛蜱返屋企!!!!!  連續兩日朝早都發現佢張床下面有七,八隻吸飽血0既牛蜱, 情況壯觀到得人驚.  即時向CAU clinic投訴, 初時個vet assistant仲好似好平常咁話"呢d野我地好難避免架, 咁多狗, 帶左入黎都唔知啦!"  下???? 而家唔係一兩隻, 係二十幾隻!!!!!  雖然唔係隻隻牛蜱都帶菌, 是但三幾隻有牛蜱熱都死得啦!  之後個vet打比我地, say sorry認衰, 仲話如果真係中左tick fever, 可以免費醫CoCo同 Milky.  真係多謝你囉, 你唔洗錢我都唔敢再帶佢地去你個clinic啦, d vet assistants差成咁, 去醫病變成染病! 


我地打比何醫生求救, 佢話tick fever有潛伏期, 建議一至兩星期後先去驗血.  原來每個月滴frontline對牛蜱作用唔大, 因為frontline個mechanism係要隻牛蜱咬左隻狗先會死!  所以一定要用牛蜱帶!  我地可以做既就係買支frontline spray噴CoCo同Milky, 因為frontline spray可以24小時內殺死牛蜱同牛蜱蛋, 不過之前咬左就無計, 唯有等下會唔會病發.  我決定之後唔用frontline改用advantix, 因為可以防牛蜱上身, 不過殺唔到蛋, 如果去草地之前最好噴埋spray先!

沒有留言:

張貼留言