2009年11月24日 星期二

Nursery interview - part 2: 眼瞓求其in

11月21號早上, 又去interview另一間nursery - 康怡中英文幼稚園


Interview前一晚, Sheryl流鼻水加鼻塞, 一晚醒幾次,(其實佢已經病左成3個星期, 睇左3次醫生, 食藥滴鼻咩都試過, 都係唔掂!!!) 我地只係瞓到幾個鐘, 朝早起身真係想死, 曾經諗過不如唔去interview, 因為實在太攰!


End up死頂起身, 好彩Sheryl狀態唔太差 (差0既係我!), 諗住早d去到等Sheryl warm up, 最後都係早左5分鐘only!  由於學校nursery係全英文教學, interview都係外籍老師, Sheryl好似like鬼婆多過本地老師 (可能因為返tutortime都係外籍老師), 佢肯比老師拖手行去課室


開始老師比d積木Sheryl玩, 睇下佢識唔識疊高 - 唔識! 


跟住老師就問我平時邊個照顧佢, 同佢玩d咩之類.  跟住比其他玩具佢玩, observe下點玩, 阿囡將串珠掉晒落地 (人地係串珠仔呀), 老師叫佢比玩具老師佢又無反應, 最後叫佢行下睇下可唔可以自己行, 呢part無問題, 我帶佢行去拎左個蘋果, 佢行返埋位比個蘋果老師! ( 不過人地都無叫佢比! 叫佢比又唔比, 無情情又自己比, 唉!)


最後老師問我 "is there anything important that you want me to know about Sheryl?"  係呢個時候, 我理應大賣廣告, 介紹下自己既職業, sell下自己識得點樣同Sheryl做developmental training!  點知可能因為太眼瞓, 竟然諗唔起要sell自己, 淨係同老師講Sheryl好鍾意聽音樂, 一有music就會dance!  (試問呢樣野有幾important呢? Shxt!)


跟住老師問我有咩問題, 我又九唔搭八問佢有關佢地playgroup既野, 老師話, playgroup果d要問返reception!  哈, 我應該問nursery既野, 整咩走去問人playgroup呢?


見完出黎, 我個頭開始痛, 仲要有wing wing地0既感覺!  睇黎呢間都係凍過水, 早知係屋企瞓下好過!


之後返屋企休息, 下晝見精神好少少, 就同Sheryl去左IFC行街街.


已經有Christmas decoration啦:



阿囡影影下相突然嗲起上黎, 係咁痴塊面埋黎:


痴痴下仲kiss kiss添:



放佢落地行完一輪, 開心到屎:



去Starbucks仲share我舊muffin:



我諗每個daddy都鍾意同囝囡玩騎膊馬:


3 則留言:

  1. 你可以每日用生理鹽水洗鼻,生理鹽水冇藥性、冇副作用,可預防流感及抗鼻敏,以下資料供你參考。
    http://hk.myblog.yahoo.com/ypshop2009/

    回覆刪除
  2. 而家啲小朋友真係慘, 未識講嘢就要去考試, 其實Sheryl interview嘅內容、問家長嘅問題同in K.1 係一模一樣。

    不過只係nursery, take it easy! 讀邊間其實no impact。我覺得最好近屋企, 佢咁細個兩歲要返3個鐘學係好攰架, 如果仲要travel, 佢會好辛苦。你同Sheryl報咗邊間呀? 其實Tutor Time如果佢讀得開心, 咪俾佢返埋nursery囉。起碼佢熟識環境, 啲先生對佢會親切啲。

    我上星期六去咗in Munsang, 魚片個仔都係個日interview Munsang, 我10:00, 佢11:00, 個日太多人, 撞唔到佢!

    睇吓christmas前有無機會一齊食lunch吖!

    回覆刪除
  3. 唔係呀, 唔收?????? 我從來無諗過會唔收喎! Marco而家讀緊屋企樓下間Boxhill, 係佢playgroup就已經開始返, 去in nursery嘅時候我仲好是但, 無諗過會唔收。唔怪得知你咁煩啦! 嘩, 原來Tutor Time nursery咁貴架, Boxhill 都係international kindergarten都係$4,000一個月, 返足5日, 每日3個鐘, 十足K.1咁。
    其實我15/16/17 都得, 不如約17號啦! 我到時再打俾你吖!

    回覆刪除