2009年12月8日 星期二

Nursery interview - part 3: 好大進步 (我覺得only)

之前報左6間nursery, 3間連in都無得in, 1間唔收, 1間未知result, 1間要出年先in.  簡單黎講, 即係一間都未有0係手!


於是係其他學校已經in完一批candidate之後, 再試下報名, 好彩仲有兩間仲安排interview比Sheryl.


今早得登請左半日假, 去in太子道方方樂趣幼稚園.


今日Sheryl好精神, 因為尋晚訓足12個鐘, 去到學校好有興趣周圍explore, 見到老師一d都唔驚.


老師首先推架車車比佢, 佢又識得推返比老師, 仲同老師 take turns一人推一次.


跟住老師叫Sheryl 比架車車媽咪, 阿囡好乖咁比我, 好彩佢上兩個星期學識consistent地叫媽媽, 如果唔係呢part都唔穩陣.


跟住老師比d大舊lego積木佢砌, 我都心知不妙, 因為Sheryl教極都唔肯砌積木, 淨係鍾意"mit"開佢, 奈何呢part幾乎係每個interview既指定動作!  拉鋸左兩分鐘, 佢都唔肯砌, 我唯有試下叫佢收玩具, 好彩佢又肯收, 將d積木逐舊放返入個籃度, 呢part老師都幾滿意!


跟住比d公仔puzzle佢, 叫佢將個公仔放返入去個洞度, 佢識放但係唔識按個公仔入去, 唔知咁樣叫唔叫做到呢?


老師問我地佢係咪有返playgroup, 佢話因為返playgroup差好遠架, bb會唔驚人同埋鐘意同其他bb/老師玩.  呢點我都好同意, 阿囡未返playgroup之前同而家真係唔同左好多, 之前好驚人, 而家上playgroup會主動走去英文老師Ms. Crystal度聽佢講故事, 仲試過肯比Ms. Crystal抱住一陣添..


10分鐘in完, 老師都無我地問題, 只係介紹下學校咁.


最後Sheryl仲拖住老師行出門口, 一副想玩唔想走既樣.


對於我黎講, Sheryl今日表現好好啦, 都做到大部份指令, 同幾個星期前好唔同.  不過始終係細囡, 人地有得揀都揀左大仔先啦, 唔收都唔出奇.   Anyway, 媽咪今日已經好滿意啦, 無論收唔收, Sheryl都已經好叻叻!  hehe!


 

2 則留言:

  1. Sheryl好叻喎...加油呀!!

    回覆刪除
  2. 盡左力就得啦!我最近買在本書比朋友,係我偶像王毅力的創意育兒,我未送比朋友,諗住見朋友前自己都睇下先,哈哈.
    佢講到,家長唔好靠晒學校同屋企的工人黎take care 個小朋友,其實最緊要係父母的身教,學校可以學到知識,但道德,倫理,價值觀呢d,其實好靠父母在日常生活中耳濡目染的!仲有,頭個十年係黃金時刻,呢個時候小朋友仲會跟實父母,父母的影響最大,如果呢十年的基礎打得唔好,將來想糾正都困難!
    加油!

    回覆刪除