2011年8月15日 星期一

2011書展收獲

由於公司近會展, 所以今年同上年一樣, 買左張$80超級書迷證, 可以於書展期間無限次出入會場, 仲唔洗排隊


今年決定盡量唔買圖書 (因為圖書館大把, 屋企又地方有限), 主打教材exercises, 以下收獲係分幾日買:~~~~


上年kiss my kids勁抵, 今年差左好多, $100/8本, 仲要係選擇唔多, 好難先揀到8本....



今年另一個booth "Parragon" bargain booth好抵, 第一日朝早去好多筍野執, 以下exercises全部$10/本:



呢本$20only, 書局仲賣緊成百蚊:



$30 each:~~~



買比弟弟:~~~



呢本公主立體遊戲書$50:


sequence cards $50


東西出版Sight Word Kids頭幾日得9折, 我等到最尾果日先買, 7折!



去左另一個booth買東西sight word kids 舊版配套字卡, 因為有大字卡同字卡袋!



仲有free gifts:~~~



Crayola其實8折only, 不過paint用完係咪都要買, 8折好過無:~~



智高fun - level 1:~~



GC第子規書加dvd:~~



bk媽咪介紹嘅唐詩dvd:~~~



有趣的文字套書:~~



個鐘其實唔係好抵, 要$7x....下面兩本書$20 each:~~



新加坡教材:~~~


1號場館bookazine $99/3盒 :~~~


性教育教材:~~~


磁石書仔$20:~~~

1 則留言:

  1. 咁快性教育??我前日見到性教育dvd諗住皓b冇咁快要睇..所以冇買...不過佢開始返學有其他男女小朋友我諗真係應該開始講...我見皓b男仔女仔都係咁攬人哋...人哋係咁走..kaka
    hee我有d想知晴晴一日嘅行程...咁多點分配呀!!!

    回覆刪除