2011年8月2日 星期二

完成人生第一年的返學生涯!

時間真係過得太快啦!  轉眼間Sheryl已經完成左第一年返學生涯.  Pre-nursery呢一年, Sheryl好似大個左好多噤, 由最初喊到死下死下唔肯入課室, 到而家自己話要返學, 去到學校仲頭也不回地入去, 都只係好似尋日嘅事噤! 

 

而Sheryl間學校係happy school, pre-nursery我都唔expect佢會學識好多野, 不過佢返左學之後, 講野快左好多, 誡左片, 自理能力進步左好多, 返pre-nursery, 都不外乎係想噤姐, 所以對呢間學校都好滿意.

 

自己從事幼兒發展, 始終覺得幼稚園呢3至4年, 都係以培養學習興趣同發展語言能力為主, 因為凡事只要有興趣, 有motivation, 先有動力去做得好, 如果太早就"填鴨", 令佢對學習失去興趣, 今日贏在起跑線又有什麼意義???  回想我地返學嘅年代, 小學年年考第一, 中學時大大退步嘅實在大有人在!   雖然我知道我呢個選擇喺好多家長眼中係好冒險, 因為考小一時又要爭崩頭!  希望我嘅選擇無錯啦!

 

去年8月PN開學時, Sheryl仲係一個未夠兩歲嘅BB:


一年後, 已經變成一個"小女孩"了!



學校入面, 最鍾意就係註校護士姐姐:~



媽咪希望你可以一直享受校園生活, 享受學習新事物的樂趣和滿足感就夠了!  學習生涯是長跑, 媽咪絕對不須要你贏在起跑線的! (也請你千萬不要贏在起跑線, 因為媽咪沒見過長跑比賽時起步帶頭的最終可以取得第一呢)


3 則留言:

  1. 你好.
    我認得好似是康怡Victoria? 我個小朋友8月返Victoria Playgroup. 希望我個B都可以入到Victoria N1.

    回覆刪除
  2. Sheryl grows up a lot and a lot...Yes, happy schooling is more important than anything!!!

    回覆刪除
  3. 我都係想佢幼稚園生活開心冇壓力但又驚佢唔夠人小一入唔到好學校!!

    回覆刪除