2011年8月2日 星期二

有趣的文字 - 直映認字法 (2yrs9m)

Sheryl從一歲返playgroup開始, 接觸的大多是英文, 雖然返左nursery之後, 中文進步左好多, 不過人天性係捨難取易嘅, 中文絕對難過英文!  雖然一直拒絕用閃卡, 不過而家已經差唔多三歲, 都係時候要開始認下字啦.  之前開始英文sight words效果非常好, 而且睇書時Sheryl已開始自己睇d字, 見到識嘅字會好開心好滿足噤讀比我聽.  既然如此, 就開始埋認中文字啦!


一開始用基礎漢字500, 講真我自己都覺得幾悶, Sheryl睇左兩次已經無興趣, 成個星期只係認到個"山"字......我怕再比佢睇佢會更加唔鍾意中文.......



見到網上其他blog有媽咪推介"直映認字法", 覺得幾有趣, 於是買左呢套"有趣的文字"字咭比Sheryl試下效果: ~



個人仍然唔認同閃咭, 不過呢套其實唔係閃咭,唔會不求什解地閃圖像 ​,而係認字同時學埋個字意,利用圖像解釋字意, 圖像同時作為visual cues, 幫助對生字嘅記憶. Sheryl對中文字本來零興趣,玩 ​呢set咭10分鐘學識4個字!  仲玩得好開心, 將d字咭放返喺對應嘅圖像下面: ~



兩日後, 轉左新嘅4個生字, 再將之前學左嘅字咭放喺咭袋下方, 而舊嘅圖像咭就收起, 驗證左Sheryl真係學識左d生字, 而唔須要再靠圖像.  新嘅4個生字都兩日學識左, 不過我唔打算太快加新字, 唔想太多令佢有挫敗感, 考慮每星期加3個新字.  畢竟目的只為增加及培養佢對中文字嘅興趣, 而唔係要佢極速認字! 



早前去書展, 竟然比我見到"有趣的文字"set書, 當然要買埋佢 :)


80 則留言:

  1. hihi
    the books and materials you bought seems interesting and educational. could i know where i can buy them?
    thx a lot!
    carol

    回覆刪除
  2. 請問 "有趣字卡" 買左幾錢?

    回覆刪除
  3. 請問 "有趣字卡" 買左幾錢? 另請問你係邊度買? 謝!

    回覆刪除
  4. 請問你在香港還是在臺灣買的?我之前問過代理,有點貴,不知買不買好呢, 有趣的文字 分為 書(JSB33) 一套3本 訂價HK$400 8折 320
    另外圖卡JS3194-1 訂價600 8折 480

    回覆刪除
  5. 你好, 想問你"有趣的文字"這套書的出版社是什麼? Thanks!

    回覆刪除
  6. 請問 "有趣字卡" 是从哪里买的? 我很有兴趣买, 能否告诉我吗? 谢谢! my email address : goldiatai@xilinx.com

    回覆刪除
  7. Sorry , correct email address should be : goldia.tai@xilinx.com

    回覆刪除
  8. "有趣字卡" 好啲定係套書好啲呢?!
    我見"有趣字卡" 賣$480套, set書就$320, 唔知需唔需要買晒呢?!

    回覆刪除
  9. 請問 "有趣字卡" 買左幾錢?

    回覆刪除
  10. Dear,
    Pls tell where you bought it and advise the price. Thank you.
    My email: cheungshawan@yahoo.com

    回覆刪除
  11. hi, 請問 "有趣字卡" 在什麼地方買, 和幾錢? 如果 仔仔2 yrs 8 mths 可以用嗎? 因佢唔鐘意中文....thanks!

    回覆刪除
  12. 邊度有得買"有趣的文字"呀, 請回覆, thanks

    回覆刪除
  13. sorry, 忘記寫電郵 gigitang6_5@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  14. 你好, 請問可否 email 給我知, 這套書是在那裡買呢? 幾多錢? 謝謝你

    回覆刪除
  15. 你好, 請問你可否 email ( wayellow@yahoo.com ) 在那裡買這套書呢 ?

    回覆刪除

  16. 你好, 請問可否 email 給我知, 這套書是在那裡買呢? 幾多錢? 謝謝你! gigitang6_5@yahoo.com.hk

    回覆刪除

  17. Hi, 請問可否 Email 給我知, 這套書& "有趣字卡" 在那裡買呢? 幾多錢?
    yenlsy@yahoo.com.hk
    謝謝你

    回覆刪除
  18. 我想知道你本"有趣的文字"邊度有得買, 價錢多少?? 謝回覆

    回覆刪除
  19. 漏寫我的電郵: gigitang6_5@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  20. 因為我兒子現在3歲2個月對"基礎漢子書"有興趣, 我想買書收藏及閱讀比較方便一點!

    回覆刪除
  21. Hi CoCo Milky 媽
    我冇去到書展呀! 套書我係d台灣網睇到價錢要HKD3xx 再加運費, 可以話我知香港邊道有得買? 幾錢?
    謝謝你!

    回覆刪除
  22. 上述3套教材可以响邊度買到? THANKS!

    回覆刪除
  23. 請問呢3套教材邊度買到? THANKS!

    回覆刪除
  24. hi CoCo Milkly 媽,
    可否email我有關認字教材資料, many thanks !
    leungbobo@yahoo.com

    回覆刪除
  25. 你好, 我本來想找直映認字的資料, 看到你的介紹, 想問"有趣的圖像"書和咭在香港哪裡可買到呢? 我去過劍聲的台灣網站, 好像跟你這套不一樣... 請問價錢如何? 謝謝!

    回覆刪除
  26. 唔該晒你呀 ! 請問套咭係咪全部都係四張咭宧一個字呢? 咁total教幾多個字, 或者有幾多張咭呀?
    唔同的字有冇點樣分類架呢? 謝謝 !

    回覆刪除
  27. 我現正在煩惱怎樣教女兒中文字, 妳套中文字教材好好, 可否告知我在那裡買到 十萬分感謝

    回覆刪除
  28. 真係多謝妳咁快回覆 如果妳有時間再回覆我有趣文字, 係邊間出版社, 我再去找找 ... thanks

    回覆刪除
  29. hold set how much....you means the card is $480 + $18(courier fee) and the book or the.....

    回覆刪除
  30. can you tell me where can i buy that "有趣的文字"字咭? Thanks so much. please reply or email to winnielam@ymail.com . thanks !

    回覆刪除
  31. Hello, 上述3套教材可以响邊度買到? THANKS A LOT!

    回覆刪除
  32. 你好, 我囡囡同你小朋友一樣大呀,
    可以告知有趣的文字"字咭 可以怎樣買呢?

    另,我一直也想買 韓國那套 Home Little English, 你覺得你的小朋友現在合用嗎 ? 因之前有賣家話如比快3YR的小朋友會淺, 你認為呢?
    THX

    回覆刪除
  33. 你好, 請問以上書/教材可在香港那一家商店購買?

    回覆刪除
  34. 你好呀, 我朋友介紹我直映認字法, 仲比埋你個BLOG條LINK我睇, 而家睇完有D個BLOG之後有D野想問下你架,,, 想問下你套教材係咪台灣訂返黎既? 包咗咩內容呢? 150個基本字圖卡及整理架? 有無包埋書呢? 另外仲想問埋你係書展買既"有趣的文字"係邊間出版社呢? 麻煩哂~~~

    回覆刪除
  35. Again, thanks for yoru info.
    For 基礎漢字, found a bookstore in Mongkok can call up to order and pick up. It's 25% off, which is super great discount. I did buy 1st set of 基礎漢字, and great and decide to buy all else sets.
    See below:



    元泰圖書 長期優惠零售書 店

    YUEN TAI BOOK SHOP CO,.LTD. 九龍旺角山東街 47-51 號星際城市商場 3 樓 313 號舖 Shop 313 , 3 / F , Sim City , 47-51 Shantung Street , Mongkok , Kowloon 電話 Tel : 2384 1498( 只接有來電顯示電話 ) 傳真 Fax : 2384 8178( 傳真線不會接電話 ) 電郵 E-mail : yuentaibooks@yahoo.com.hk ( 只在店內港幣現金零售 )

    回覆刪除
  36. Please let me know where can I buy the cards & the card holder. Thank you my email yltung@yahoo.com

    回覆刪除
  37. HELLO, 請問上面的教材在哪兒買? 我也感興趣! my email: ccherry136@yahoo.com.hk 謝謝!

    回覆刪除
  38. 您好,可否告訴我字咭在那裡購買? 謝!

    回覆刪除
  39. hi, 請問字咭係邊度買架? 幾多錢? 教幾多個中文字架? 唔該哂!

    回覆刪除
  40. 請問可否講我知在那裡可以買同幾錢呢? Thank you!

    回覆刪除

  41. 請問可否講我知在那裡可以買同幾錢呢? Thank you!

    回覆刪除
  42. 你好, 請問係那裡買的. 請幫忙E-MAIL INFO給我 carol813@hotmail.com
    謝謝!

    回覆刪除
  43. Pls inform where to buy "直映認字法"咭 and "有趣的文字"set書 and how much. Thx

    回覆刪除
  44. 請問這套書是在那裡買呢?THX

    回覆刪除
  45. 可以告訴我那裡可以買到教材?

    回覆刪除
  46. Hi,

    May I know where can I buy 有趣的文字"字咭?

    Thanks!!

    回覆刪除
  47. 我對那套"有趣的文字"配對卡很有興趣,我之前曾找了很久,在香港也不能找到,請問你在那裏訂購的呢?價錢多少?可告知嗎?謝謝你的分享!

    回覆刪除
  48. 請問你在哪裡買的黃色套 for 字卡? looks good!

    回覆刪除
  49. 可以幫我睇睇有無牌子在套上面, 或者網址...因為我剛剛買左一套連木架的, 有時去婆婆度可以用你這種掛套...請問有趣的文字你買幾錢啊?

    回覆刪除
  50. could u tell me where to buy this??

    gracekam912@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  51. 請問可在哪兒買?

    回覆刪除
  52. 你好,請問你的「字咭」是在那裹買的呢?

    zoefong88@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  53. would you please tell me where to buy? and how much ?
    my email: cfw152@yahoo.com.hk
    many thanks

    回覆刪除
  54. Could u please telling me where to buy the books and the cards ?
    thanks a lot !
    my email is : siubug@gmail.com

    回覆刪除
  55. 請問可以在那裡買到? 以及你買的時候什麼價錢呢? 字咭包掛袋嗎?

    謝謝 ^O^

    回覆刪除
  56. 你好, 請問在何處購買 ?

    回覆刪除
  57. thanks 我已買了. 你幾時生bb, Take Care ! 我睇完你個blog都讚同你,尤其是你購名校生做事方式. 完全認同.

    回覆刪除
  58. 恭喜, 我個仔係九月出世, 大家都係免仔

    回覆刪除
  59. 第一胎, 新手媽媽, 所以要向你多多學習 : )

    回覆刪除
  60. 請問以上書/卡在那裡買 ?

    回覆刪除
  61. can i know the details about the above book set?i also want to buy them from taiwan..thanks!

    回覆刪除
  62. 你好呀..請問可以在那裡買到這字card 呢? MANY THX!
    how MUCH?

    回覆刪除
  63. 想問'有趣的文字'字片可在那裏找到!謝謝!

    回覆刪除
  64. 我想請問你台灣劍聲幼教--有趣的文字配對卡 可以係邊度買到呢?
    Thx!

    回覆刪除
  65. hello, thx for your sharing.
    I am interested in this teaching material. Would you pls tell me where can I it?
    Thanks a lot!

    回覆刪除
  66. 請問這套可以在那裡買? 台灣直接買入嗎? 要多少錢? 可以給資料嗎?另圖中的膠套是包埋或是你自己另外教材的? 是什麼名? 謝謝

    回覆刪除
  67. 請問你在邊道買? My email is: kenleung2709@yahoo.com.hk
    Thanks a lot.

    回覆刪除
  68. 請問掛袋在那裡買呢?

    回覆刪除
  69. 請問直映認字法這個在那裡買呀?

    回覆刪除
  70. 請問直映認字法這個在那裡買呀?

    回覆刪除
  71. 你好, 請問是在那裡買到的, 謝謝

    回覆刪除
  72. 請問直映認字法在哪裡買?

    回覆刪除
  73. 你好,我都想知哪里買到,煩請PM 我,pepper8@netvigator.com

    回覆刪除
  74. hi, 你好, 請問如何買呢套"有趣的文字咭? thanks.

    回覆刪除
  75. 請問有趣的文字配對咭同套書內容係咪一致?
    點解你會兩樣都買呢?
    係咪兩樣都响香港買? 幾錢呀?
    唔該晒

    回覆刪除
  76. 妳好, 請問知唔知今年書展有無得買配對卡/書? 那個pool? thanks

    回覆刪除
  77. 請問你的卡袋在那裡買的呢, 謝

    回覆刪除