2011年8月2日 星期二

迎接弟弟系列 (2yr9m)

早在知道再次懷孕時, 便開始跟Sheryl說她將會有一個弟弟.  而家問親佢媽咪tummy有咩, 佢都會話有baby弟弟.  因為Sheryl好痴我, 成日要我抱, 所以我就同佢講"媽咪tummy有baby唔可以抱你", 而佢竟然好乖地即時唔再扭我抱.  有時佢要我坐喺地席同佢玩, 我就話媽咪個肚有baby唔可以坐地下架.   而家我每次同佢玩, 佢都叫我唔好坐地下, 叫我坐喺梳化度.  Sheryl你真係大個囡啦, 可以做家姐仔啦!!


不過講還講, 都係要比佢一d實質d嘅準備, 比佢大概知道下多左弟弟之後會點.  所以就買左同借左幾本有關嘅書比佢睇:




1 則留言: