2011年10月3日 星期一

"a" - Home Little English + Hurray English 2 (2yr11m)

之前開始左HE2的Alphabet books, 效果幾好, Sheryl都好有興趣, 我就好鍾意HE2故事書, 有趣生動又有意義.


的起心肝執好set HE2同Home Little English...呢度係全set Home Little English 同半set HE2, 已經佔用左兩格書架啦......



既然HE2同Home Little English有部份重覆, 一於一齊用!


Home Little English - Object box.  "a"字嘅objects係alligator同ant, 同HE2一樣:



阿囡對個object box好好奇, 係噤遂格搵......



"a"字有6個key sound words......



Home Little English - sandpaper letter.  阿囡好鍾意用手指trace, 教埋筆順......



HE2本故事書個面同底都有大細楷A字, 都係sandpaper質地可以trace......



跟住玩砌字......



阿囡好鍾意玩, 而家成日都話要玩"英文字"......



最後再拎兩本故事書出黎重溫.....



由於之前睇Meet the Sight Words時已學左三十幾個sight words, HE2呢本已大部份可以自己讀到認到d字, 睇佢個樣幾happy同滿足!



好鍾意呢個pocket chart,  而家每日阿囡都會去轉個天氣箭咀, 上星期打風, 我問佢"what is the weather today?"  佢諗左一陣, 答我"windy, cloudy, rainy....好多喎!"  wakakakakaka, 個箭咀只可以指一個, 噤點呢?  我話今日真係好大風, 就指windy啦!


5 則留言:

  1. 妳對小朋友 & 狗狗都咁有心機, 真是好媽媽 !

    回覆刪除
  2. ha ha 唔咬野果時就 cute 囉, 佢好精成日試探我哋. 都唔佢幾時先定 ???

    回覆刪除
  3. 想請問套Harry English响邊到買?我好有興趣。可否e-mail資料給我1108.esther@hotmail.com.hk

    回覆刪除
  4. 想請問套Harry English响邊到買?我好有興趣。可否e-mail資料給我. I have a freind in koera so i may ask him to buy. do you know where i can buy in there, please tell me. many thanks. my eamil address: cfw152@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  5. 我是因為搵Hurray English 資訊而search 到你的blog ,覺得你好有心和系統地去教囡囡,已經覺得你好勁,初期仲以為你係FTM。後來追看些路日紀,知道你原來係working mama 更令我佩服!我一囗氣看了親子共讀和教材分享,從中得到了很多育兒資訊,謝謝你冇私的分享,我這個常常自怨自艾話冇時間教囡的working mama很慚愧!原來只要有心做,其他一切都係藉口!從今天起坐言起行先得,再次謝謝你!

    回覆刪除