2011年10月7日 星期五

美國直送 - Thermos Funtainer bottle...again and again and again

非常感激經常回港的uncle Raymond成日幫我"帶貨"


今次有d特別, 老公要去機場接uncle Raymond先得, 唔係我買得太多呀, 係今次有大件野, 仲要係好抵好抵嘅大件野 (遲下詳細介紹!)


今次其中一樣係已經買第三次嘅Thermos Funtainer bottle! 


一年內買左3次, 除左好用之外, 當然有其他原因.  因為Sheryl有個壞習慣......咬飲管!  之前兩隻Funtainer都係因為比佢咬斷左支管又配唔返而用唔到 (唔知點解美國都無replacement straws 賣).  隻杯係無穿無爛仲好新淨.......真係激死我!


本來諗住買其他brand啦, 試過幾隻都唔掂, 一係就支管啜唔到, 一係就漏水, 一係有膠味......


上Target 網頁買野時見到呢隻紫色Minnie Mouse Fountainer,  好靚呀!!!!!!   阿囡最鍾意Minnie, 仲係佢至愛嘅紫色....真係唔買唔得啦!


Minnie Mouse Thermos Funtainer bottle US$15



原來而家香港Thermos專門店都有得賣啦, 好似係HK$149, 不過得好少款揀.  最好嘅係, 我問過原來佢地有replacement straws 賣!  太好啦 ~~~  佢地仲話小朋友咬斷條飲管好常見, 好多客都有呢個問題...... (真唔真呀?)


另一個問題, 係隻杯d膠位有d洞, 好易就藏左黑色污穢野, 點洗都唔得!  上美國website睇d人comments, 話可以用溫水加vinegar浸30分鐘, 等我返去試下先!


屋企已有3隻Funtainer bottles 同一個food jar, 包括Hello Kitty, Dora 同 Minnie.  我覺得Minnie最靚(雖然我唔鍾意Minnie), 但係個色好靚呀!!!!!!


 



 


友情提醒:  唔可以飲熱野架, 呢隻係"保冷杯"唔係"保溫杯"! d飲管唔可以受熱, 不過室溫/微暖都ok嘅!


Product Features




  • TherMax double wall vacuum insulation for maximum cold temperature retention
  • Unbreakable stainless steel interior and exterior, made from BPA free materials
  • Hygienic push button lid with pop-up straw
  • Keeps contents cold for 12 hours
  • 12 ounce capacity Weighs 11 ounces

3 則留言:

  1. 上年我係香港專門店買左俾個女用,一直都用得好好,買的時候仲有多枝飲管送,驚爛,但到而家都仲未爛,好好用呀!尤其是冬天呢!

    回覆刪除
  2. HI how to order the water bottles and food jar?

    回覆刪除
  3. 你好!
    請問MINNIE仲有冇得買呀

    回覆刪除