2008年1月15日 星期二

我的聖誕禮物 - Valmont X'mas set

今個聖誕新年假都係病住過, 拎左兩日annual leave 都 'side"埋(因為我可以放sick leave), 所以成個節日都無shopping呀!  上星期比我上網見到今年出0既Valmont X'mas set, 行過莎莎咪即管睇下, 原來仲未賣晒, 雖然唔係真係平好多, 不過點都平過散買, 所以就買左呢份遲到o既x'mas present比自己啦!!!!   不過睇返網上資料, 原來12月中慧妍雅集攪左個Valmont義賣日, 1折義賣呀, 1 set 只係賣$288!!! 不過就要晨咁早去lor籌! 晨咁早喎, 仲要唔知等幾耐, 我呢d懶人梗係唔會去啦, 所以都唔係太可惜姐!


雖然呢set野有Valmont皇牌product Renewing Pack, 但係我覺得Valmont最正o既係佢隻 24 hour cream,我最怕 d cream油nup nup, 之前用Lancome都ok, 不過搽左之後會覺得佢浮o係面,唔係好吸收. 但係Valmont隻24 hr就好唔同, 搽左之後幾秒就吸晒入皮膚度,好爽一 d 都唔nup, 真係超正呀!


1 則留言:

  1. i miss this promo. it is good to do charity and hv valmont

    回覆刪除