2008年1月12日 星期六

忽然著衫@大除夕

大除夕無出去同人逼, 淨係返左朱古力奶爺爺屋企食飯, 咁話晒都係大除夕, 一於同朱古力奶dress up 啦!!!!!



呢條裙我上次去日本反轉Pet Paradise間舖, 先搵到一千零一條大碼裙仔!



我最鍾意阿囝著呢件衫, 真係勁"趁"佢呀, 成個小朋友咁!



CoCo: "我似唔似.....杰倫(國語)呀?"


4 則留言:

  1. miky條裙好靚呀... 之前我都會去日本買裙仔比中秋, 不過佢太鍾意喪跑喇, 著住條裙比人笑到面黃, 唉...

    回覆刪除
  2. 中秋著裙, 我想睇呀!!!

    回覆刪除
  3. 好耐冇見喇,你身體好番未呀

    回覆刪除
  4. Coco件衫好型仔呀!!!!
    我都好想睇中秋著裙wor!!!!!!

    回覆刪除