2008年1月15日 星期二

CoCo 3歲生日, 大個囝啦!

1月13號係CoCo 3歲大壽, 阿媽我第一次用新0既骨骨蛋糕模整生日蛋糕, 好彩無失手!


阿囝打tie幾斯文!  阿囝可能真係大個囝啦, 今次對住個咁香0既蛋糕, 都可以stay 好耐坐定定比我地影相, 比著兩年前, 佢已經9秒9 K.O.左個蛋糕啦!



今年Auntie Vicky送0既birthday present, 係大骨骨一條, 仲要唔洗同Milky share架!!!!



Auntie Vicky拎舊骨骨出黎, 你地睇為食0既Milky係咁攝個頭埋黎,就知骨骨有幾吸引!



CoCo:  "嘩,我平時無咩treat食架喎,一日得一兩塊阿媽自家製餅餅, 點解今日咁筍, 成舊骨比我食呀? 係咪真架? 會唔會係老豆 ”冼”我架? ...都係睇定d先!”



Auntie Vicky presents - all you can eat in 5 mins!


結果, 阿囝用左6分半鐘K.O.左舊骨骨, 好滿足!


3 則留言:

  1. 咁milky未有得睇無得食?

    回覆刪除
  2. Milky未食阿哥食剩o係地下d碎lor!

    回覆刪除


  3. Milky好似做攝石狗呀 ,祝朱古力生日快樂、身體健康

    回覆刪除