2008年1月18日 星期五

CoCo漏尿

CoCo一直都有興奮時會漏尿o既問題, 不過唔頻密, 加上我地返到屋企特登唔摸佢住, 等佢冷靜左先, 咁就無問題啦.  但係近呢兩個月, 漏尿問題嚴重左, 而家冬天CoCo會上梳化訓, 每隔幾日張梳化都會有一撻水漬, 係好淡0既尿味, 好彩我d梳化套可以洗!  直到幾日前, CoCo漏尿0既情況好嚴重, 我直情見到d尿尿好似未關好水喉咁滴出黎, 而CoCo自己係唔知0既, 照訓可也 ! 


見到佢咁我都好心痛, 尋日帶左佢去睇 vet.  其實睇vet之前我都上網搵過d資料, 知道可能同絕育有關.  Vet 同佢驗左尿, rule out左尿道炎先, d尿尿驗唔到有細菌或任何發炎跡象, 唔洗食抗生素. (好彩唔洗食, 因為好多時vet一聽到漏尿, 就唔理三七廿一開抗生素, 當係尿道炎先, Milky之前食左半年抗生素, 真係怕怕!)  再驗埋血, 今次creatinine 正常啦, CoCo個腎應該無事!  Vet就話有d絕左育0既狗會有漏尿情況, 因為絕左育之後, sex hormone 就會少左好多, 而sex hormone其中一個作用就係控制膀胱muscle收緊, 不過vet話好少要口服hormone黎補充 (因為有副作用), 所以就開左呢隻propalin藥水比CoCo, 作用係直接tone up膀胱muscle, 不過都有risk架, 份量要控制得好, 如果過量會影響心臟架 ! 所以而家試住minimum份量先.


呢支就係"無色無味無臭" 0既藥水!



阿囝精甩尾, 我一拎住支syringe抽d藥水出黎, 佢可能離遠已經聞到d味, 一支箭咁衝左入柜底呢埋, 搵0野食引佢都唔肯出黎!  佢都未食過d藥, 又點知係藥黎呢?  仲有, 佢又點知係比佢食0既呢?  d人成日話要毒lab易過借火, 原來要毒CoCo呢隻lab都唔係咁易架!


沒有留言:

張貼留言