2010年1月21日 星期四

寶寶大書 (15個月)

可能係職業病, 自己幫Sheryl揀玩具教材都幾"揀擇", 而家市面上大多數玩具都太花巧, 例如教形狀, 公仔多過形狀, 五顏六色眼都花埋, 唔好話bb, 我都比佢distract晒!  要搵d簡單0既玩具教材, 真係難過登天, 就算有都係外國貨, 即係超貴! (到時又會覺得咁簡單都要咁鬼貴, 有無攪錯?!)


上網見到有媽咪介紹一set台灣出0既"寶寶大書", 搵左好多間香港區書局都搵唔到, 前幾日去開大眾, 終於比我搵到!



內容簡單, 無廢話, 無distracting既公仔:



圖片都係實物 (我唔太鍾意卡通公仔):



仲好大本, 一定吸引到bb注意:



最好既就係, 每本只係$20, 我仲要有會員卡, 多個九折添,!


我地問Sheryl封面個隻係咩黎, 佢話係"Milky", wakakakaka!


1 則留言:

  1. 宜家的BB產品,整到超fancy咁,唔係點吸引d家長比咁多錢去買..我d朋友好多都買disney個套,有個因為老公唔想買而嘈咬..唉..

    回覆刪除