2010年1月18日 星期一

Your Baby Can Read 進度 (15個月)

自從Sheryl幾個月大開始已經比佢睇Your Baby Can Read.  不過始終有d矛盾, 係咪唔應該比bb睇dvd呢?  所以由佢9個大開始, 少左比佢睇, 只係間唔中睇一陣.


直至佢識講野, 大約14個月大, 開始比返佢睇, 其實一直都只係睇過Starter果隻dvd, 開始睇返之後, 佢竟然好快就認得大部份Starter dvd入面d字: 有d見到字就識做動作, e.g.見到clap字就拍手. 見到tiger個字就講"tie", 見到ear個字就指ear.  有d就要讀左個字比佢聽佢先識做.  原來之前細個睇既野, 佢係唔多唔少記得架! 所以而家睇返就可以快d pick up.


於是就開始睇 volume 1 隻dvd啦.  至於d word card同書, 就比較少睇, 14個月先開始睇, 不過成績都唔錯啦:~~~



 


我始終有d抗拒比佢睇dvd, 不過我諗每日睇15-20分鐘, 應該都無問題0既!  加上盡量揀d有埋其他教材 (e.g. cards, toys, books) 配合0既dvd, 睇完就用書/卡重溫, 效果應該會好d. 


其實好多睇Your Baby Can Read 0既 bb, 15個月大已經認得好多字架啦, Sheryl 係慢個隻啦.  不過我只係當呢set野係"玩具", Sheryl有興趣先睇一陣玩一陣, 佢一無興趣就收埋lu, 始終bb都未夠兩歲, 唔識"認字"都好正常, 識跟指示做動作已經ok啦!  不過Sheryl好鍾意dvd入面果d歌仔, 所以成日都要replay首歌 (而唔係睇d字), wakakakaka!

2 則留言:

  1. 我都有買Your Baby Can Read, 我諗Marco嘅性格同Sheryl好似, 問佢嘢佢都會答你, 不過眼同手都會唔停, 不斷望同攪其他嘢; 睇依套DVD都係一樣, 對d字唔大興趣, 首歌就好鍾意, 不停replay 因為佢好快識講嘢, 未睇到第3隻碟已經同我講: 我唔想睇lee個呀!

    回覆刪除
  2. wah, 宜家d細路真係勁,咁細個識咁多野!!

    回覆刪除