2010年1月26日 星期二

Usborne farmyard tales

之前買左果3 sets jumbo animals, 除左jungle animals之外, Sheryl對其他兩set興趣一般, 玩一陣就走佬.  為左要令佢有興趣 (唔好side左我d錢!), 要諗諗其他方法!


早排行過書局, 見到Usborne出果set "Farmyard Tales"書仔, 細細本$25 each only.  D圖晝好可愛好靚, 又有齊jumbo farm animals果d動物, 可以配合一齊玩:



用本書講故事, 再叫Sheryl揀返隻jumbo animal出黎, 佢就有興趣好多啦!



呢set書都幾好架, 唔識字就睇靚靚圖晝, 大個d就淨係睇上面果行字, 再大個d就睇下面果d sentences (如果到時佢仲對本書有興趣既話!)


4 則留言:

  1. Yes, it's a very good set of books, you are really professional!

    回覆刪除
  2. sheyl mama, u are so smart!! ^-^

    回覆刪除
  3. Coco媽,知唔知有咩益智的cassette之類?for 3 years o. 我表妹生完又唔理,個小朋友的老豆又唔理,宜家我個表妹又識左個新男友啦,個仔就比佢媽(我e媽)湊,老人家邊識教,個小朋友叫外婆講故事,我e媽點識講!所以想揾下有冇cassette/vcd買?

    回覆刪除
  4. 想問下你set jambo animals响邊樹買架,好可愛呀!我之前買過一set太真所以囡囡話怕怕唔肯玩haha!依套故事書我都有,D畫功真係唔錯!後尾發現原來淘寶有得賣同一系列,平一半!

    回覆刪除