2010年2月18日 星期四

愛上Eric Carle的圖書

自從喺Tutor Time上playgroup聽過老師用呢個作者d書黎講故事之後, Sheryl就愛上左呢set書!   其實CMS媽我都好鍾意, d圖畫好靚, 故事簡單但又吸引. 

 

不過香港d書局賣到成百蚊一本, 真係好唔抵.  於是上amazon訂,  部份有買3送1優惠, 加埋運費都仲平過喺香港買!

 

以下咁多本Sheryl暫時只係識睇Brown bear brown bear, what do you see?   其他故事內容比較深, 我未開始比佢睇

.

 

Sheryl真係好鍾意 Brown bear brown bear, what do you see?, 我讀完佢就即時叫我"read read", 起碼要read兩次先肯罷休!  後來上bk發現原來好多媽媽都有比呢本書小朋友睇, 好多外國幼稚園都用Eric Carle 嘅書, 好似另一本The Grouchy Ladybug, 教小朋友唔好發脾氣同控制情緒, 內容幾正, 值得推介!!!

 


 

CNY前去開尖沙咀做嘢, 經過發現bookazine執笠清貨(TST shop only), 全場半價!  其他書我唔知平唔平, 但係Eric Carle d 書就仲平過amazon, 四十幾蚊一本!  於是又掃左一批, hehe!



暫時Sheryl對睇書好有興趣 (正確黎講係聽我讀書), 希望佢大個都係咁鍾意睇書就好啦!

 


 

沒有留言:

張貼留言