2010年2月22日 星期一

Recommended books by 書伴我行(香港)基金會

Sheryl近期愛上睇書 (其實係聽我讀書), 其他玩具反而無咁大興趣, 好啦, 可以慳返唔洗買咁多玩具, 留返d錢黎買書.  好彩媽咪都係鍾意睇書嘅人, 從來唔覺得買書係浪費, 不過而家d小朋友書都幾貴, 特別係d英文書!  


除左上amazon揀d買3送1嘅英文書之外, 中文書從台灣"博客"訂, choice多, 但郵費貴!  近來見網上d媽咪從大陸的"當當網"訂書, 質量都唔錯, 所以就試下訂啦!  嘩, 真係超抵, 買左3套中文書共廿幾本, 連埋運費都只係$174!  雖然係簡體字, 但係由於for咁細個小朋友嘅書, 文字好少, 睇都係睇圖畫, 再唔係自己print繁體字出黎貼上去都唔係太困難.


但係坊間咁多書, 真係睇到眼都花埋, 唔知點揀好,  除左睇下其他媽咪d讀後感之外, 發現原來 "書伴我行(香港)基金會" 有一大堆recommended books, 照單執藥應該唔會錯得去邊, 大家可以睇下個list:  


http://www.bringmeabook.org.hk/en/programs.php?cat=information&key=A20090702p2y2U


當然長遠計都係去圖書館借比較化算, 不過我已經N年無去過圖書館, 連點樣甲申請圖書證都唔知, 有時間要研究下!

1 則留言:

  1. Haha我都係甘做!自己編繁体仔貼上去,而台灣書就用改錯帶塗咗D併音符號!

    回覆刪除