2010年2月28日 星期日

家有ip cam真好!!!

上回見到我張sofa慘遭毒手, 兇手終於現形!  有證有躆, CoCo呢次斷正!



同一個位, Milky就用黎扮演"望窗的少女"!



家陣屋企果3粒孫真係大晒, 為左比位d狗瞓, 阿嫲寧願自己唔坐.  至於小魔怪Sheryl仲離譜, 扭計唔食奶阿爺阿嫲就當佢皇后咁服侍! (remarks: 平時佢係自己拎住樽奶食架!!!)



平時我地返晒工, 屋企d人同狗就作反啦!!!!!

5 則留言:

  1. Coco依家好番D未呀?

    回覆刪除
  2. 哈哈....爺爺嫲嫲錫到.....

    回覆刪除
  3. 起碼Coco都可以自己行番, 99唔可以行/跑嘅話,你話佢會幾唔開心。其他問題,慢慢嚟啦,遲D一定會有好轉嘅, support u

    回覆刪除
  4. 你好呀, 我都有隻狗狗, 我想問, 點教囡囡和狗仔一同生活?? 我個囡囡現在3個月大, 當佢大D, 我驚佢會蝦隻狗, 而隻狗會吠佢呀~~

    回覆刪除