2010年8月20日 星期五

深圳書城尋寶

Sheryl開學第3日, 只係上堂一小時, 未夠10點就放學, 橫掂都請左一日假, 於是跟當日要上深圳做野嘅daddy走一轉書城!

 

第一件事係醫肚, 去左深圳Grand Hyatt食lunch buffet.  酒店好新好靚, buffet仲超多野食! 


食物質素都唔錯.  無咩影食物相, 因為太肚餓掛住食.


食完就搭地鑯去少年宮嘅書城.  今次其實已經有target, 去到即時開始尋寶

 


目標一:  國家地理兒童百科(入門版)    每本約7蚊, 共24本:


香港有set中英對照, 有圖卡同exercises噤, 不過成套要成$18xxx.   呢set英文平裝版, 無圖卡無exercises, 3個級別加埋都不過幾百蚊 (我只係買左入門版因為其他兩set太深).


目標二:  第一次發現


成套書有過百本, 香港代理賣二萬大元!  呢度每本只係約12至20蚊.  由於太多太重, 我只係買左"手電筒系列"其中一set 6本, 其餘淘寶都有得賣, 原來仲平過書城, 不過要比運費, 由於書比較重, 運費都唔平.  所以唔洗一次買晒!


一套7本情緒系列.  美國作者, 每本約9蚊.    "我好害怕"一書被美國拍成卡通片911之後播.  內容好好 (我覺得好過亮亮, 亮亮故事收尾收得好鬼差!!!) 


不過d字太細, 打算自己打英文同中文(繁體)貼上去!


阿囡近期鍾意玩貼紙, 買左兩本印刷精美又厚厚一大本嘅貼紙書, 每本約12蚊


正版Dora dvd $45/3隻



行完童書部已經攰到癲, 竟然有免費locker任用!  讚!



放低d書喺locker之後去左睇大人書, 收獲唔多因為我唔識睇簡體字, 英文書又貴. 


結果都係買左國家地理出版嘅百科書, 每本6蚊:



我諗係比中學生睇, 不過內容我都唔識!



呢本daddy嘅:



不過其實淘寶好多時都平過書城, 雖然要比運費但係加埋都唔差好多.  除非諗住去埋深圳飲飲食食, 如果唔係淨係去書城又要搬d書返黎其實唔多化算!

沒有留言:

張貼留言