2011年11月7日 星期一

全家福@ FACE





幾個月前見團購有FACE package, $198 only包20張相, 好抵玩喎.

於是買定等Sheryl 三歲去影.

上次影過FACE, 講真skill一般, 而且又唔包化妝, 對我呢d平時唔化妝嘅人黎講要影得靚真係有難度......


今次仲要大住個肚, 個人又肥, 真係......最好唔好影我噤多, 影阿囡得啦 ~~~~












唯一一張扮斯文look.....










 




 

最终當然揀多過20張, 好似係大約38張, 不過佢地offer我做大相, 就抵過淨買額外相. 

有一樣唔好就係佢地唔包執相, 唔執相我又無咩點化妝, 真係唔出得街囉...............


其實如果真係只揀20張, $198 又真係好抵玩架. 

我地見剛剛又開始另一輪團購, 又係$198, daddy話買定先半年後同細佬去影, 不過今次要堅持唔做大相先得, 因為原來淘寶做大相好平架!!!


 








 

2 則留言:

  1. 照片影得都不錯啊,我都想影下全家福,但我老公很抗拒影樓,不過幾百元可能又可以玩下渦

    回覆刪除
  2. 我未試過團購,請問你是在groupon買嗎?

    回覆刪除