2011年11月10日 星期四

大肚相 @ Fab Studio (26 weeks 27.8.11)

27.08.2011  (26 Weeks)

上次有影大肚相, 今次曾經諗過唔影, 不過反而係老公話想影.  第二胎個肚大得好快, 所以就約早少少影, 今次26週已經好似人地30週噤嘅size......

上次得我同老公去, 今次就全家一齊去, 包括Sheryl, Coco 同 Milky.

都係去返上次果問Fab Studio, 因為好鍾意佢地個style.  仲有就係佢地攝影同化妝都係女仔, 影大肚相著得少衫都唔驚

今次同上次好唔同, 今次多左Sheryl, 變左我影少左單人, 不過出黎個效果好好呀, 好warm好開心.



 






 
























 

 



好彩無book遲d影, 因為影完之後兩個星期左右就開始肥啦 ~~~~~

多謝Fab Studio 嘅 Misa 比左個超級無敵大優惠我呢個老主顧, 令到我無揀相嘅煩惱, hehe!

5 則留言:

  1. all photos are pretty . especially i like the photo you and sheryl nose to nose !

    i also want to take family photo for my baby Bosco 6-month coming. would you please sugget which studio is ok, Fab or FACE??

    回覆刪除
  2. D 相好靚呀,我想問下係咪所有衫都係自備架?

    回覆刪除
  3. 唔該晒你呀!另外呢話要自備褲,但我D 大肚褲都係高腰包到個肚的,佢會否有褲提供,還是到時會摺/ 攝返低褲頭呢?

    回覆刪除