2013年3月13日 星期三

淘寶英文書收獲

為左配合英文home schooling, 要搵d配合到phonics進度的讀本.最好的莫過於Oxford Reading Tree 系列.不過香港買真係貴到得人驚,好在有淘寶

Oxford Reading Tree Songbirds Phonics系列, 雖然阿囡話鍾意Kipper Floppy系列多d, 不過Songbirds phonics在淘寶更多更齊.

呢度雖然唔齊, 但係level 1至4都有,有排睇了.最重要係呢度全部嘅價錢喺香港只夠買一個level






下面呢幾本,Sheryl大部份可以自己拼讀完成,有d深d兩個音節的字要幫下.








阿囡真係好鍾意Kipper系列, 買左本4合1比佢:



呢本其實淺d,不過佢like又唔貴就買比佢啦!



仲有勁抵exercises:






usborne系列d公仔真係好cute好靚, 呢本fairy tales係Classic stories , 啱晒Sheryl!





 

7 則留言:

  1. 我都有買songbirds,very good。能自己讀,good good!我女現在不比我讀英文,係都要我翻譯中文給他聽,不知這現象維持多久呢!

    回覆刪除
  2. 你好呀!請問你的英文練習本是在那一間淘寶店買的,我找了很久也找不到呢+_+

    回覆刪除
  3. could you give me taobao link ?

    回覆刪除
  4. Sorry ar....can't go to the link. Can u pls share the shop name?

    回覆刪除
  5. could you give me taobao link for the exercise book, thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 個賣家叫qsp5785692, 不過而家search唔返...你可以打songbirds phonics 都有好多選擇

      刪除