2013年3月29日 星期五

台北食,食,食...Day 2



第二日食完早餐就去行街同埋食野.  又係食!!!!

一出發細佬就......大覺瞓





由酒店一路行去微風廣場, 其實只須20分鐘, 但係我地就行左成個鐘!  因為一路行一路食, 珍珠奶荼, 太陽餅....真係唔知點解食得落!

微風廣場, 好似香港嘅pacific place, d鋪路全部名牌, 只可以window shopping.  最好係有間afternoon tea, 可以買到野, 又可以幻想下自己喺日本

Lunch食青葉, 碟炒新竹米粉真係十級好食, 香港點都食唔到!



食完lunch, 細佬比左份大禮我地, 就係.......癩poopoo癩到上腰!!!!  可能因為餐餐都跟我地食街野, 腸胃唔習慣, poopoo有d稀, 真係比佢玩死!!!

回程時又食.,,.,,,,,



之後daddy同公公帶左細佬同家姐返酒店nap一陣, 我同姨姨婆婆就去行sogo, 同埋去台北車站附近買手信.

原來Sogo有Retro girl, 香港d日本代購成日賣架, 原因呢度好平, 掃!!!!!!

仲有Jelly Beans專門店, 不過無減價好貴無買!

Shopping完之後就join返daddy佢地去食dinner.

今次食好出名嘅欣葉.....不過味好濃, 相比青葉好食好多.

 



飯後去誠品朝聖, 家姐仔最開心 (佢去 bookshop同去toysrus嘅開心程度係一樣的!)  仲要讀比細佬聽


結果行到腳跛返酒店, 嘩, 真係好攰, 特別係細佬喺誠品時扭眼瞓唔肯坐車仔, 要我抱住廿幾磅真攞命!!!

沒有留言:

張貼留言