2013年3月10日 星期日

英文認字@home schooling

Sheryl學校雙班主任制,每日3小時都有NET在場,其實全部同學都好自動波地對住NET就講英文,對住中文老師就講廣東話. 所以英文聽講Sheryl唔大問題,反而係讀寫就差d,因為學校唔谷讀寫, 所以我幫Sheryl報左Oxford RWI course.

因為Sheryl好鍾意睇書,所以好希望佢可以快d開始自己睇下d每版一兩句sentences的英文書,所以唯有每晚同佢補下d英文.

教材都係坊間買到的exercises.  呢個系列幾好, 用唔同嘅activities反覆教幾個生字,d activities好有趣,好似color, rainbow write...完成每版都有一個貼字仔, 阿囡最鍾意做呢個系列, 晚晚都話要做左sticker果本先

Sight words:




其他英文生字:


 





下面呢本喺淘寶買,內容無上面果本噤多元化, 只係寫個生字, 不過作為補充上面d教材, 加上價錢太抵,買得過!!!




除左練習簿,我會自製字卡同佢玩, 例如我show一張字卡, 佢就要即刻指自己的身體部位.又或者我讀一個字,鬥快揀張字卡,最後邊個多字卡就贏. 阿囡好鍾意玩, 用呢個方法, 每日都可以記到5-6個新生字, 當然之後每日都要叫佢讀一次make sure佢記得. 阿囡當玩,又可以認到字,真係very good.

4 則留言:

  1. 你真係好好心機,我......

    回覆刪除
  2. 我現在湊兩個好難分配時間,你好犀利

    回覆刪除
  3. May I know what's the first book's name? Also, is your RWI class center good? I wanna enrol too. Thanks for your valuable advice in advance!

    回覆刪除
  4. 可以比嗰間淘寶個名比我嗎?

    回覆刪除