2013年3月27日 星期三

再"淘"ORT Kipper & Floppy

 
之前淘嘅Songbirds series Sheryl都可以自己拼讀, 不過佢問我點解唔係kipper黎......佢話都係鍾意Kipper多d.

由於之前已經淘左舊版Read At Home系列. 所以而家新版如果成套買就會有一半重覆, 所以唔可以淘一套, 只可以逐本淘......

搵到一間好多新貨, 大部份我地都未有, 所以一次過淘左二十幾本, 每本都係RMB$10,  加上ORT d書好薄, 運費都唔過首重, 真係抵到無朋友 

收到書果晚, Sheryl勁開心, 一晚已經K.O.晒二十幾本書......



今次淘多左6本高level嘅Chapter book, 當然Sheryl未可以自己睇, 不過都可以比佢習慣下睇Chapter book.




後記:   因為Sheryl實在太愛Kipper 系列, 所以兩星期後見有新貨返, 再淘左27本, 前後共50幾本, 都係$500左右, 仲要唔係影印版係原版, 仲想點???

5 則留言:

  1. 請問有冇ORT link. 直送HK嗎?

    回覆刪除
  2. sheryl 好叻!你就是在幸福的太陽花買嗎?外研社都出了ort故事系列,都好吸引!不過不是kipper啦,呵呵

    回覆刪除
  3. 請問可否提供淘寶link ?

    回覆刪除
  4. 可唔可以share 係邊間淘呀?

    回覆刪除
  5. HI, 因為揾緊ORT 資料入咗你的blog, 好喜歡你親子共讀的分享, 你介紹的書很吸引, 我都想買俾我囡囡 , 有些問題想請教你, 我在taobao 揾ort 時, 有d 就分stage 1, stage 2, 但又有一些寫住"read at home", 請問兩者有分別嗎? 同埋可以share 你在那問taobao staore 買ort 嗎? thanks thanks thanks

    回覆刪除