2007年6月12日 星期二

CoCo都玩健身???

話說CoCo爸最近買左兩個各重3kg 0既啞鈴返黎做運動, 尋晚拎出黎, CoCo聞左兩0野就好似好驚咁彈開, 我地於是聞下有咩味啦, 我地估係因為d膠味怪怪地, 所以CoCo唔鍾意掛!

直到今朝, CoCo爸返左工, 我0係厨房洗緊狗兜0既時候, 聽到出面有d怪聲, 就出去睇下啦, 點知見到CoCo咬住CoCo爸個啞鈴, 0係"木台" 底密密咬!!!!  我即時衝埋去拎起個啞鈴, 唔係一陣d地磚比個啞鈴"hom"爆都有份, 我一手拎住個啞鈴, 另一隻手就打電話比CoCo爸, 問下佢將對啞鈴放0係邊?  一邊打緊電話, 一邊又聽到房入面有怪聲, 我又轉身衝入去, 原來阿囝已經0係書房咬住另外一個啞鈴, 正準備搵地方"呢"埋慢慢玩!!!!! 

CoCo爸話, "無理由架, 阿囝尋晚明明好驚對啞鈴架喎 ! "   唉, 好明顯, 阿囝唔係驚對啞鈴, 係驚"啞鈴+老豆"至真!  今朝老豆唔0係屋企, 得返啞鈴孤伶伶, 阿囝心諗: "啞鈴你地家陣仲惡得出咩樣呀?  一於先下手為強, 0係老豆返黎之前毀滅左你地先!!!!"

好彩比我發現得早, 因為阿囝好鍾意將d玩具"掟"落地下, 如果唔係......我諗屋企d地磚要全部換過都有份!!!!!!

CoCo驚啞鈴???????

 

CoCo媽 :"衰仔, 唔好扮野喎, 今朝你老豆唔0係屋企果陣你明明自己走入書房偷左個啞鈴出廳玩架喎, 而家老豆睇住你你就扮拎唔起個啞鈴, 即係話我屈你姐!!!!!!"

CoCo (扮晒野): "點玩架, 係咪"look"架?  咁重我都拎唔起..........
  "

3 則留言:

  1. 第一個video好明顯coco真係驚, 仲驚到尾都收埋, 但究竟驚邊個就真係佢至知喇! 至於第二個video, 佢擺到明係度玩野啦! samba係最佳女主腳, 咁coco一定就必然係最佳男主腳啦! btw, coco好似瘦左好多喎!

    回覆刪除
  2. 無錯, 我要再次澄清, 我無屈佢架, 佢真係自己偷左個啞鈴出黎玩! 到佢老豆0係度就扮無知!!!! 我地之前減左佢糧, 等佢瘦返d, 因為早排太肥啦!

    回覆刪除
  3. 我同意Goldie呀, Coco好扮野!!!! 對得我個囡多, 真係覺得d狗好鬼扮野, Samba D古惑野, Paul永遠都睇唔到, 因為Samba o係Paul面前唔敢做埋d小動作架, 成日扮到一個小天使o敢, 又嗲住Paul, 唔嗲我架, 好嘔

    回覆刪除