2007年6月7日 星期四

shopaholic - 朱古力奶用品篇

姑丈幫我喺花旗國帶返黎嘅, 除左呢d好嘢之外, 仲有以下嘅一批正嘢!!!!

朱古力奶姑婆送比朱古力奶嘅玩具, 不過呢隻狗狗同龍蝦, 如果落入朱古力奶手中(口中), 我諗會被9秒9分屍, 所以我同CoCo爸決定, 呢兩隻樣子咁可愛嘅"生物", 將會成為我地自己嘅玩具!

 

呢樣淨係個包裝都吸引啦, 多得Samba媽"落重毒藥", 我終於訂左, 香港無得賣架, 仲要粉紅色, 襯晒Milky啦!!!!

 

其實一隻狗都只係用到一條狗帶, 但係見到呢款有閃石名字collar, 又唔貴, 香港又搵唔到大狗size賣, 真係......好難忍到手架!!!

 

CoCo"真狗"示範閃石CoCo狗帶!


夏天熱到死, 平時我地返左工, 兩隻嘢喺屋企都咪話唔熱, 其實本身已經有一個, 但係兩隻狗又點用一個呢, 所以決定入貨, 朱古力奶一狗一扇!
 

8 則留言:

  1. wahhhhhhhhhhh~~~ coach 果set 野, 唔知要幾銀呢????????????

    回覆刪除
  2. 呢set嘢要成$1100左右, 巧貴呀~~~~~!!!!! 所以咪爭扎左好耐(都有成幾分鐘架 )先買囉! 不過算啦, 狗一世物一世, 豪比佢...一次咁多啦!!!! 但係呢set嘢我諗都係成為我嘅珍藏, 多過喺Milky身上出現!

    回覆刪除
  3. 個fan係咪for狗架? 係咪好安全架? 同埋hk有無得賣呀? 我都想買個比mimi呀.

    回覆刪除
  4. 套coach同閃閃帶都好靚呀! 但我真係唔捨得比佢地戴........ 我都想知把風扇香港有冇得賣同幾錢呀?

    回覆刪除
  5. 個fan係for狗架, 掛0係個籠/圍欄度, 用乾電架, 我原本已經有一個, 佢地舊年用左成個夏天, 不過唔好expect d 風會好強, 叫做有d空氣流動無咁焗! 我上網訂大約$80港幣, 我諗香港都可能有, 但我無見過, 有一次0係yahoo拍賣見過有個二手0既, 賣成$150!!!!

    回覆刪除
  6. hahaha.........我岩岩去完Las Vegas, 我o係Coach睇左好耐呀........結果我都忍左手, 只係買左粉藍色collar, 送俾Cha Cha, 阿囡就無啦, 我都想買pink架, 但無L size ar......不過呢隻粉藍都好靚呀!!!!!

    回覆刪除
  7. Fanny, 係咪即係baby blue果隻色呀? 其實粉藍都好靚呀, 不過粉紅襯Milky多d!! 我月尾又去San Fran呀, 希望忍到手啦~~~~

    回覆刪除
  8. 好正呀,你收唔收契女呀

    回覆刪除