2007年6月7日 星期四

shopaholic - 整餅篇

之前喺網上訂左好多嘢, 上星期姑丈幫我由花旗國帶左d"貨"返黎啦, 真係唔該晒呀姑丈, 你放心, 我會好好報答你, 你個仔(Cookie)月尾會收到好多禮物架啦!!!!

狗形餅模, 有poodle, 金毛, lab, 同史立莎:

仲有香港搵左好耐都搵唔到嘅骨形蛋糕盤:

3 則留言:

  1. 咦, 我都準備order 呢個cake pan 呀, 同set 仲有骨型muffin mold 架, 我都會訂埋, 仲有好多其他, 總之就大出血!!! 但我未搵到一個岩心水既金毛cookie mold呀....

    回覆刪除
  2. 呢個cake pan有大細兩個size架, 好多website都只有大size, 但係大size係放唔入我個蚊型焗爐架, 所以訂要睇清楚個size! 至於個金毛cookie mold, 其實我覺得唔係好似, 不過搵唔到其他囉!

    回覆刪除
  3. 個cake pan好靚呀,請問有乜website可以訂呀

    回覆刪除