2007年6月11日 星期一

半歲大金毛女搵人領養/暫養, please help!

今日發生左件好唔開心嘅事, 本來今日最後一日考試, 諗住考完可以返屋企大覺瞓, 因為尋晚只係瞓左3粒鐘!  考完行出考試局, 已經心情低落, 因為考得好差, 都係唔合格多!  跟住坐van仔出黃大仙地鐵, 落左車行行下見到有個阿嬸拖住隻大約6個月大嘅金毛, 仲要好白架(我鐘意白色金毛)!  我就梗係走埋去撩下隻狗啦, 點知……阿嬸用半咸淡廣東話同我講你鍾意比左你呀!”  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!  我以為自己聽錯, 阿嬸就再講我都諗住唔要架啦, 家下拎去後山放生!”  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  我即時係完全唔識比反應!  當時有個OL喺隔離聽到, 就問阿嬸做咩要放生”, 阿嬸唔問由自可, 一問就一咀講, 原來隻狗係佢個女養嘅, 年頭BB果時帶返黎, 最近個女成個月無番屋企, 好似係因為識左個男仔, 阿嬸打過好多次比阿女, 話如果佢再唔返就比左隻狗人, 個女就叫阿嬸自己鍾意點就點, 佢唔會理!  阿嬸就話 咁大隻狗邊有人要呀, 我地住公屋架! 無人要咪放生囉!”  我同OL姐姐都有同阿嬸講叫佢唔好, 我地幫佢問下有無人要, 阿嬸開始唔耐煩, 仲話你地要就要啦, 唔要就放生, 唔好咁煩啦!”  眼見阿嬸想走, 我同OL 姐姐就叫住佢叫佢比我地啦, 阿嬸即時好似甩難咁比條狗帶我地!  OL姐姐同我一齊去左附近一間pet shop, 睇下可唔可以收留住佢先, 我地再搵人領養, 點知pet shop唔肯收, 因為佢無針紙, 如果有咩事佢地唔負責!  咁點算好?  OL姐姐食完lunch要趕返工, 如果我帶返屋企實比CoCo爸將我剷上天花板!!!!  我就諗起果時CoCotrainer, 我就打比佢, 佢話無問題, 可以放喺佢度!  於是我就帶左狗狗去筲箕灣鄧師傅度寄養住幾日先, 師傅好好人呀, 佢仲記得CoCo , 佢話 “CoCo好叻仔呀, 果時一個禮拜就學識晒d嘢啦!”  師傅仲話唔收錢住, d先算喎!


有無人有意收養佢, 或者可唔可以有人暫養住先? (如果有人可以暫養住先, 會先同佢絕左育先比人領養)


名字: 丁丁(好似係, 因為阿嬸半咸淡咁叫佢做癲癲” , 我估應該係叫 丁丁”!  不過叫佢佢好似唔係好識應!)


性別:


年齡: 68個月


性格: 仲係bb性格, 見到狗就好貪玩, 開心會撲起身, pet shop 磅過大約16kg, 同佢坐車佢好定, 由我見到佢開始到去到師傅度見到好多狗好興奮, 都無吠過, 好乖!  我諗佢都好痴人, 可能佢真係知道比人遺棄, 離開左舊主人之後好似有d唔知點算好咁, 試過坐喺度唔肯行!  後來跟左我一陣, 我同佢映相, 好難映, 第一因為係用電話映, 唔清, 第二係因為我叫佢坐低之後, 要向後行幾步先映到, 佢以為我走, 行返埋黎坐喺我腳邊, 仲伸一隻手仔wer ! 果下我個心好酸, 直頭想喊出黎!   之後再同CoCo爸一齊去映多次, 下面d相清楚好多!


領養要求:
要出示住址證明
必須願意接受家訪
必須為佢打齊預防針同植入晶片
必須為佢絕育, 確實領養人後會先安排絕育, 再交比新主人
領養唔係先到先得 , 會選擇最合適嘅領養人,(優先考慮我識嘅朋友)
請大家唔好介意可能要問好多問題




15 則留言:

  1. 好靚女wor.....等我開吓家庭會議.....睇吓得唔得先.

    回覆刪除
  2. 真係睇到我呢....呢位小朋友好好彩遇到你地!!!! 6個月既金毛女.... 令我諗起當初adopt 茶茶..... 佢年紀咁細, 唔難搵個新匡企架, 反而係coco ma 你地要小心選擇新主人, 不過我知你知架啦!!!

    回覆刪除
  3. Coco媽,時間真係夾都冇咁岩呀 ,好彩佢遇到你同OL小姐乍,如果唔係放生左都唔知點算呀 ,其實你同OL姐姐有冇交換聯絡方法呀,或者OL姐姐有朋友仔想養,多條路幫小朋友搵家呀

    回覆刪除
  4. lydiangelhk, 好呀, 你通知我啦! 丁茶媽, 我其實好驚, 好驚搵左個唔好嘅主人比丁丁, 我會好唔安樂! 除左我list出黎嘅領養條件之外, 仲有無d咩方法呀? 我本來想同佢絕左育先, 但係做完手術又要有人照顧, 唔可以留喺師傅度,唉...總之就擔心啦!  所以我最希望係我識嘅人領養, 起碼有信心d! mui媽, 其實當時嘅情況都令我同OL姐姐幾不知所措, 我地各自打電話問狗酒店收唔收, 果時已經過晒兩點, OL姐姐趕住返工, 混亂中都無留contact比大家!我帶左佢走之後, 佢驚到喺都要痴住我腳邊果個樣......真係令到我個心好up, 唔明點解d人可以咁殘忍!

    回覆刪除
  5. poor girl, 佢應該會搵到一個好主人, 麻煩你啦, coco媽

    回覆刪除
  6. 嘩好险,丁丁好夠運呀!佢会好有福氣揾到好屋企的!請努力! 從呢件事可知好多香港人養狗既心態係好可恥的!!!!!

    回覆刪除
  7. You can try to put her picture at www.goldenretriever.com.hk , many people will be interested to adopt 丁丁. Many people may look for golden retriever in that website.

    回覆刪除
  8. 不如送去 spca 啦...果度好多人都會 like golden 架, 好快就會 hold 咗.....當然自己搵到新主人就最好啦...唔好增加 spca 嘅負擔....但如果真係冇辦法...都要咁做啦...多條路嘛....

    回覆刪除
  9. 請問是否已找到領養家庭? 如未,我可以暫養 (至于領養,我未能決定是否可對丁丁做一生一世既承諾);但如有燃眉之急,相信我暫時照顧佢唔係一個問題. 家中已養有一隻雪橇仔仔,1.5 yr old,已絶育.個性頑皮好動,友善細膽,為食,有興趣可到我的blog 看看odie 詳細可打電話給我商議96848378

    回覆刪除
  10. 丁丁真係好彩遇到你,佢前主人真係好無責任感

    回覆刪除
  11. 我而家問緊人啦!! 佢而家係邊度呢?

    回覆刪除
  12. 好彩有你咋!你救左個靚女! 祝你好運呀!

    回覆刪除
  13. 大少:哩樹又見到你... 而家丁丁係cavin家住應該會係佢最開心快樂的家^_*

    回覆刪除






  14. 很想領養丁丁的溫暖家庭


    我們一見到丁丁就已經好鐘意佢,其實我們原本想買一隻金毛尋回犬,但知道有丁丁的存在之後,如不牽連到金錢,我們會用原本預備買狗狗的金錢幫丁丁做齊你要我們做的承諾~~如果你覺得我們適合的話,可email 給我~希望能盡快收到你的回覆我們已私自大膽地幫丁丁改了新名~~名字是新丁(忍者亂太郎的新丁)

    回覆刪除
  15. curry and romeo, 首先多謝你有心領養, 不過丁丁已經喺1個月前搵到新主人 http://hk.myblog.yahoo.com/cocomilkyclub/article?mid=720&prev=722&next=702 不過而家又有另一隻金毛女拉搵緊人領養, 你可以睇睇呢度 http://hk.myblog.yahoo.com/cocomilkyclub/article?mid=753&prev=758&next=740 有興趣及接受領養條件的話, 請留低聯絡方法!

    回覆刪除