2007年10月26日 星期五

北海道之旅 - 後記

去旅行就梗係開心啦, 不過做阿媽嘅, 點都一定會掛住d囝囡, 我今次去日本, 全程都無熄過部手提電話, 訓覺都只係較震機!  好彩全程都收唔到狗酒店電話!


去接朱古力奶嘅時候, 約埋鄰居牧羊Coco(人地又係叫Coco,點解人地咁乖, 我隻咁喪呢?) 同lab 吉吉一齊去游水, 好彩鄰居Agnes架車夠大, 坐4隻大狗都無難度!


左起: Coco, Milky, 吉吉, CoCo 



返到屋企瞓到反晒肚, 喺狗酒店一定係瞓得唔好啦......


3 則留言:

  1. coco同miky見返你地時有冇鬧你地呀?

    回覆刪除
  2. 請問coco milky住邊間狗酒店? 我是search "professor paws"時看到你的blog,我快要去旅行,第一次幫我兩隻唐狗囡囡揾狗酒店,想揾間其他狗狗去過又放心的酒店,請指教指教一下我這新手媽媽,thanks!!地區不是問題,最緊要對狗狗好,去旅行先去得放心。

    回覆刪除
  3. Thanks for your sharing

    回覆刪除