2007年10月21日 星期日

北海道之旅 - 食篇

上星期去左6日北海道, 今次嘅目的係睇紅葉, 不過除左風景之外, 日本最正嘅就係...食!!!!!!  今次我地仲好好彩, 因為去程班機overbook, 我地出發前一日網上check in, 發現我地被upgrade左去business class!!!


出發啦,呢個係business class嘅頭盤! 


跟住就係main course羊扒!


 


好出名位於二条市場嘅壽司店,d魚生超新鮮,仲好抵!



1980yen, 有三文魚子,帶子,海膽,o-toro, 同埋蟹腳麵豉湯,真係好好食! 



去北海道點可以唔食拉麵?係札幌車站上面esta頂樓嘅拉麵共和國入面,呢間白樺山莊真係超好食!


d雞蛋係任食嘅!


真係睇到張相都流晒口水!


去札幌必食嘅成吉思汗炭燒羊肉,因為得十幾個位,門口keep住有人排隊!


入面係無menu嘅,清一色食羊肉,我平時唔好羊,但係呢度d羊肉一d都唔騷,點埋d肉汁,正!


 


喺Susukino行街行到攰,是但坐低食tea, 估唔到一樣咁好食!呢個waffle有成4塊,初時諗住一定食唔晒啦, 點知個waffle同香港果d好唔同, 好薄好鬆化,一d都唔 ”漏”, 結果係...清碟!!!


喺地下街Apia近大丸位置有間迴轉壽司,我地是但撞入去,d壽司一樣係...正!


最正嘅係佢大大碗嘅蟹麵豉湯,半隻蟹放入碗湯度,d湯真係好有蟹味,都只係三百幾yen, 約港幣$25only!


5 則留言:

  1. 嘩!好吸引.....
    oh yes.....我係jessica (melanie's ex-coworker)

    回覆刪除
  2. 啋~~~~~~~~~~~~~ 一早入黎見到咁多美食........ 流口水中...............

    回覆刪除
  3. 我想睇手信、風景多D

    回覆刪除
  4. 珀波立與珀麗朱2007年10月22日 上午9:40

    我係路人甲, 我12月都去北海道呀, 到時網上check-in, 咁好彩有得坐cx business class就好lu.... d野食好吸引呀, 好想快d到12月啦~~~~

    回覆刪除
  5. 點解睇相都可以睇到我流口水?
    人地減緊肥架麻

    回覆刪除