2007年10月29日 星期一

home visit by 契仔契女

上星期日契仔波仔同契女珠女黎探我地, 話說契仔契女聖誕節假期會黎我地度寄宿一星期, 而家比佢地熟習下環境先!   到底朱古力奶又點對呢兩隻"入侵"佢地屋企嘅狗仔呢?


波仔真係越大越靚仔, 仲好鬼嗲添!



得4個月大嘅珠女, 對眼仔好迷人喎!



金毛同lab咁大隻, 同toy poodle玩會唔會發生意外呢?  珠女同Milky首先證實一下!  珠女自己走去捺Milky玩......



波仔: "佢地兩個做咩呀? 想玩又唔玩!"     CoCo: ".....d 女人真係煩......!"



結果, Milky都係無同珠女玩, 佢好似好confused, 佢心諗"咁細隻, 點玩呀?????"  見佢地唔知點玩好, 一於幫下手, 比珠女玩騎牛牛!  不過Milky好似唔多enjoy呢個遊戲!!!!!



玩唔成, 影張相算啦!



要stay埋波仔同珠女真係有d難度, 攪左好耐終於影到啦!



結論係, 契仔契女黎寄宿係無問題嘅, 因為CoCo同Milky根本就唔會同佢地玩! wakakakaka!

2 則留言:

  1. CoCo Ma~ 睇左你個case, theoretically 我會話佢係違反左oral agreement, 但practically 我會話你都未必奈得佢何!!!!!
    如果你要同佢硬踫, 你要:
    1) 證明你地有一個oral agreement; 2) 佢而家違反左個oral agreement; 3) 呢個違反係足夠到佢要return 隻狗俾你 / force 佢去同狗狗做desex
    就咁睇, 好似唔難, 係, theoretically 真係唔難; 但practically 你要出律師信俾佢, 佢唔覆, 你要出告票, 要搵證人, 做papers 到去真係告佢 and win 埋佢!!! 呢條路係又長又煩又花時間又花錢!!!! 我覺得唔係一個wise & practical 既 decision!!
    我覺得軟功會好d!!!
    同埋真係一個lesson, 狗牌應該係你地個名until 所以conditions 都做哂先轉俾人!!!

    回覆刪除
  2. 養寵物的朋友, 要好好照顧牠們喔 !
    得閒o黎我blog~~[轉載]親愛的爸媽,今天...我死了...(必看)

    回覆刪除