2007年10月12日 星期五

寄宿前的晚餐

我地星期六去北海道一個星期,唯有帶CoCo Milky去Pet Oasis寄宿!  阿媽我真係一千萬個唔捨得, 唔好話一星期, 一日都擔心死我!!! CoCo呢隻裙腳仔,阿爸阿媽超出佢視線範圍佢都會超級緊張,支支聲叫!Milky以前唔痴人,但係而家跟得CoCo多,比佢影響埋,一唔見我地佢又會好緊張!    唉,無阿爸阿媽喺身邊嘅小朋友係好陰公架!  今次我又要掛心掛足一個星期啦!


朱古力奶去寄宿之前一晚,一於食豐富d, 有雞柳+europa+糧, 當然仲有平時食開嘅cranberry supplement, joint supplement同埋香到震嘅三文魚!


5 則留言:

  1. 我都係唔捨得咇咇蕉所以成3年冇離開過香港一日... anyway, 玩得開心d啦! 小別勝新婚, 可能你地去完旅行佢地會更加乖呢?

    回覆刪除
  2. 嘩嘩嘩... 又去日本! coco媽今次又有機會狂shopping買狗狗野lu!

    回覆刪除
  3. wah..........mix 咁多野仲有三文魚咁香口,開心死佢地囉
    我係咪對我2隻松松太刻薄?平時得狗糧.....超occasionally 先有d 菜 (仲要好少)

    回覆刪除
  4. Mui Mui ︰乜咁橋呀,媽咪佢就帶我去玩玩之後將我交比契媽、契爸喇

    回覆刪除
  5. 之前odie同冰冰都住過pet oasis

    回覆刪除