2007年10月26日 星期五

北海道之旅 - 景篇

食完買完就梗係到睇景啦, 今次我地嘅目的係睇紅葉, 因為紅葉同櫻花一樣, 真係要夾arm時間先睇到架, 今次都算好好彩!


呢張相同景無關, 呢間喺札幌嘅Keio Plaza Hotel, 普通twin room竟然有驚喜 - 按摩椅!!!  去日本大家如果會去shopping嘅都知, 體力須求基本上係勁過返工嘅, 返到酒店房有張按摩椅, 真係ichiban嘅體貼服務!



由札幌出發, 租車去層雲峽, 日本d車有衛星導航系統, 真係就算無方向感到好似我咁, 都唔會盪失路!   成個北海道都係得幾百萬人口, d路都無咩車!



一去到溫泉酒店門口, 已經忍唔住要影影影!



我地間酒店房望出去, 已經有呢個正景!



其實紅葉最靚唔係全部都係紅色, 而係有紅, 有橙, 有紫, 有綠嘅層次感!



黑岳係大雪山國立公園其中一個山岳, 要坐吊車上去, 秋天係好多紅葉架!  不過由於山上凍d, 我地遲左, d葉已經落晒, 仲已經有雪啦!



 

3 則留言:

  1. 真係好靚! 雖然我未去過北海道, 但睇到你d相令我諗返起多倫多既紅葉.

    回覆刪除
  2. 你仲乜放postcard呀,D境靚到暈呀

    回覆刪除